Spillrom
Sjiraffen5
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede5
Mobilspill
Pågående8 662

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Kirsti2011-09-17 01:24
Antall innlegg: 1946

Nei da, Stig, jeg svarte ikke spesifikt på ditt innlegg, jeg ga utrykk for en generell mening om saken. Men jeg ser absolutt poenget ditt.

Hvilken spillhastighet det er snakk om er vel også relevant. For oss som omtrent bare spiller panikk, er frakobling noe ordentlig dritt, fordi det kan være bortimot umulig å komme seg inn igjen før man har brukt opp alt av tilgjengelig tid og spillet er over. Da har man i tillegg fått bøttevis av minuspoeng for tiden. Hvis min motspiller da attpåtil har fortsatt å legge mens jeg har vært borte, er det små sjanser for at jeg gidder å spille med vedkommende igjen.

Men er man på slutten av et spill (fortsatt panikk) og ser at man kan få ut det man har igjen av brikker med et legg eller to, synes jeg det er mer realt å gjøre det enn å la motspillers tid gå ut tre ganger, ettersom det sannsynligvis vil gi vedkommende mer minuspoeng enn brikkene h*n har igjen.

Emmas: Det du gjorde siste gang du ble frakoblet, pleier å funke. Gjør det heretter.

ellen12345 - Ikke medlem lenger2011-09-17 11:10
Antall innlegg: 60

Pussig at de gangene folk forsvinner og ikke kommer tilbake igjen så har de alltid mye mindre poeng enn meg... Har tenkt at jeg ville tape jeg, om jeg skulle passe meg ut, men jeg mister nok ikke nattesøvnen heller av å fortsette som jeg har gjort til nå og "make the most out of it" :-)

berrum2011-09-17 21:53
Antall innlegg: 322

Har blitt frakoblet en rekke ganger. Har fortsatt til gode å møte en av disse edle personer som ikke bare spiller videre. Er ikke noe bedre enn det selv heller:)

Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?