Spillrom
Sjiraffen | 15 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 15 |
Mobilspill
Pågående | 8 233 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
tonjemarie | 2009-02-05 18:01 | |
![]() | men hvorfor får man ikke opp hvor mange brikker det er igjen totalt?? | |
tonjemarie | 2009-02-05 18:02 | |
![]() | altså når man ser når andre spiller | |
Alfa93 | 2009-02-05 18:04 | |
![]() | Det er det som er det jeg lurer på, da:) Gjør som Tjihihi sier. Ved siden av det røde krysset øverst i hjørnet har du vel (antar jeg) en rute som heter "gjenopprett ned". Trykk der, og dra deretter bildet utover igjen ved hjelp av musa. | |
gompedyret | 2009-02-05 18:34 | |
![]() | Jeg tror kanskje man snakker litt forbi hverandre her. Det tråden handler om er å vise hvor mange bokstaver det er igjen i "potten", altså som enda ikke er delt ut til enhver tid. Så vidt jeg kan se står den teksten på samme sted enten man spiller selv eller observerer. Jeg gikk inn på et tilfeldig spill og laget et skjermskudd som viser hvordan det ser ut hos meg: www.home.no/gompedyr...sp ill1.jpg Som dere ser vises teksten helt ute til høyre om man utvider vinduet horisontalt. Etter min mening hadde den passet best der jeg har laget et blått felt. Det er vel omtrent dette Alfa93 mener i den opprinnelige posten også? :) | |
gompedyret | 2009-02-05 19:18 | |
![]() | Korrigering: når man spiller selv står antall gjenstående brikker der det skal, ca. ved det blå feltet. Det over gjelder altså kun når man observerer. Huff, man skal ikke anta når man er svimmel fra før. | |
tonjemarie | 2009-02-05 20:37 | |
![]() | alfa93, jeg får ikke opp hvor mange bokstaver som er igjen i spillet når jeg observerer andre spill. Jeg kan se hvor mange bokstaver spillerne har men ikke hvor mange bokstaver d er igjen totalt. og jeg har prøvd å minimere og dratt siden ut men d kommer ikke fordeom. tror jeg skal slutte å bry hjernen min med dette jeg ;-). Det var det der med svimmel vet du ;-). | |
Alfa93 | 2009-02-05 20:48 | |
![]() | Nei, da vet jeg ikke hvorfor. Det går tydeligvis på noen og ikke på andre. Men du må altså dra vinduet ut så langt at det dekker hele skjermen, selvom du "gjennoppretter ned".Når du ikke får dratt skjermen lenger ut, så må du flytte den helt opp i hjørnet og dra enda mer i den, hvis du skjønner hva jeg mener... litt klønete forklart, kanskje... | |