Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 575

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
peren - Ikke medlem lenger2012-10-19 00:12
Antall innlegg: 169

KJære gompedyret : jeg kan forsikre deg om at jeg ikke har utviklet en mental tvangstrøye som hindrer min bingo utvikling . Jorun ,har ikke tenkt på deg med juksing med bingoer

AaseB2012-10-19 00:26
Antall innlegg: 8147

Jo, det heiter det. Og i denne prosessen kan bingomental ubalanse bli ein guffen konsekvens, som i verste fall utviklar seg til ei nevrose. Ein hm.. kompis av meg har havna der. Bingoruging og legging er hovudfokuset i kvardagen. Han skit langt i følgene av bingolegginga si. Om motstandaren etterpå får tilgang på drøssevis av raude felt og da legg et ørlite ord som h*n kasserar inn hundrevis av poeng på, klarer ikkje ...kompisen å la vere. Det finst sikkert mange slike stakkarar... Det er på høg tid med eit offentleg behandlingstilbud til denne sårbare gruppa.

gompedyret2012-10-19 00:47
Antall innlegg: 4381

Peren: godt å høre. :)

Erik75 - Ikke medlem lenger2012-10-19 00:58
Antall innlegg: 11608

Jeg nøyer meg med å si at det er utrolig irriterende når man starter spillet med 7 ubrukelige konsonanter som man må bytte, motspiller legger bingo, man sitter igjen med 7 ubrukelige konsonanter og får kun lagt tre av de, motspiller legger nok en bingo, mens du igjen sitter med 7 ubrukelige konsonanter....o.s.v.
Det er klart det er en konspirasjon her :)

Indigo2012-10-19 08:37
Antall innlegg: 59

Om motstanderen får en eller ti bingoer i løpet av spillet er ikke så nøye for meg :) Jeg spiller kun for tidsfordriv. Meeeen, det skal jo være litt artig også, så når motstanderen passer opptil ti ganger etter hverandre, da skjønner ikke jeg poenget. Da kan jeg likegodt spille med meg selv :)

Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?