Spillrom
Sjiraffen | 1 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 1 |
Mobilspill
Pågående | 8 527 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Nixita | 2013-02-19 12:19 | |
![]() | Synes ikke noe av dette er så viktig jeg, hverken sovende spillere eller spillere som er så frekke å skrive innlegg som ikke holder seg til tema :) | |
Porthos | 2013-02-19 14:57 | |
![]() | I tidligere innlegg hvor du skriver at høyrankede spillere er litt feige som ikke spiller mot lavere ranka spillere og neste innlegg hvor du bemerker JamesO`s ord om `uønsket ranking`,skinner det gjennom at du syns det er er litt sårt å bli avvist av høyrankede spillere AnnikenN. Tilbake til tema,så også jeg for automatisk utluking av sovende spill. | |
contender | 2013-02-19 17:10 | |
![]() | Flott Torill! Fint hvis spillutviklerne får til automatisk utluking av "sovende" spillere. Men: jeg skal leve med litt venting. | |
alone | 2013-02-19 17:32 | |
![]() | Jeg er sååååå enig med AnnikkenN....Hvilken mangel på tidsfordriv enkelte individer må ha...Ikke talom,gidder ikke bruke tid og krefter på om noen sover eller ikke vil spille med meg,,,Tenke seg til asse :)Har for lenge siden igjennomskuet enkelte som ligger med høy ranking.De har ervervet seg en eller 2 kontoer til de hihi..oxo.D ette er gøy dere.En høy på pæra kto og en ,,normal,,spillende :) Good luck jeg er den samme litt,, dum-naive,,spilleren jeg da ;) | |
Kirsti | 2013-02-19 17:35 | |
![]() | Ønsket om at "sovende" spillere (folk som tar opp plass i spillrommene i timevis uten å spille, slik at andre som gjerne vil spille ikke kommer inn) skulle bli luket ut automatisk etter en viss tid, ble tatt opp for første gang for flere år siden. Husker jeg ikke helt feil, har det vært oppe flere ganger i årenes løp. Jeg mener bestemt at spillvertene har lovet å ta det opp med utviklerne, så det har de sikkert gjort. Med andre ord – jeg ville vel ikke akkurat holdt pusten av spenning i påvente av at en slik endring skal innføres. Utviklerne synes det er moro å lage nye topplister og medaljer og utvidede statistikkmuligheter, men utover det er det svært få nyvinninger som er innført på de snart fem årene jeg har vært medlem her. Dessverre. | |
AnnikenN | 2013-02-19 17:43 | |
![]() | Takk Alone! Helt fantastisk hvor alvorlig alt mulig skal være. Hvis man synes det er litt morsomt med diskusjoner her inne, må man for all del ta alt gravalvorlig, holde seg til temaet osv... | |
contender | 2013-02-19 20:55 | |
![]() | For meg handler ikke dette om ranking. Det handler heller ikke om at jeg mangler tidsfordriv. Det handler om at jeg synes det er kjedelig å vente på folk som sover. Det er rett og slett bortkastet tid. | |
alone | 2013-02-20 13:01 | |
![]() | Kjære du :) Kan du ikke bare forlate den sovende og innvitere en som er våken :) | |