Spillrom
Sjiraffen5
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede5
Mobilspill
Pågående8 378

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
matias2008-08-06 23:10
Antall innlegg: 1152

Husker at jeg først registrerte meg med en bruk-og-kast epostadresse. Ordspill, hva er dette for noe søppelspill? Fikk endret det etter hvert...

Uansett, det er ingen kontroll med hvem som står bak de forskjellige kontoene, og det går heller ikke an å se på IP-adressen (="ID-nummeret" til din internettilkobling), da flere personer kan dele en datamaskin, og i noen tilfeller er det også flere datamaskiner som deler en IP-adresse.

Det vi vil slå ned på, er om noen bruker forskjellige kontoer for å redusere/øke rankingen til spesifikke brukere (inkludert seg selv).
(Hvis man spiller mot mange forskjellige brukere, og ikke taper med vilje, er det helt greit)

Som nevnt i tråden, det finnes grunner til å ha flere kontoer, og så lenge man ikke bryter med punktet over, og oppfører seg greit, har ikke jeg noen problemer med det.

Philologicus - Ikke medlem lenger2008-08-07 08:42
Antall innlegg: 352

Forstår likevel at det ikke noe kjekt å møte "nybegynnere" som høyt rankede spillere taper solid i rank på å ha slått. Hvis en har en mer normal rank, gir det vel over tid ikke så store utslag. Hvis kontoen en har (med nick etc) ikke fungerer, er det så sin sak - egentlig er det vel da bare å slette den gamle (eller la den stå inaktiv). Nå tenker jeg på den enkelte spillers innstilling, ved at en f.eks. spiller på samme konto uansett form (da evt. uranket).

Viser siden: 1 2 3
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?