Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 493

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
mysteria - Ikke medlem lenger2008-12-28 21:26
Antall innlegg: 1124

he he...
et tastatur kan ha sitt eget liv :-D

Smarten T2008-12-29 00:01
Antall innlegg: 129

jeg synes denne tråden var litt masete egentlig, man skal ikke spørre om å bli spillvert, da vil du bli anbefalt av mange som kanskje ikke er så aktive og ikke vet så mye om hvordan det er eller hvor aktiv du er i forhold til andre som kanskje er bedre kvaliifisert enn du er, men har sett navnet ditt ett par andre steder i forum og tenker at du er en fin kandidat.

dessuten syntes jeg spillvertene gjør en fin jobb med å holde turneringer

Blyant22008-12-29 10:12
Antall innlegg: 30

"Svar hyggelig og saklig, og få et hyggelig svar tilbake."

Men hvorfor må man på død og liv være direkte hyggelig HELE tiden? Holder det ikke at man ikke trår over en grense for direkte ondskap?

Synes godt det kan være en litt skarpere tone av og til, både i chat og forum. Virker det ikke litt falskt/tilgjort om man alltid skal gå rundt å smile, til og med om man taper stort pga uflaks, eller finner en mening i forumet veldig provoserende? Litt mer temperatur skader da ingen.

Seierherren - Ikke medlem lenger2008-12-29 11:58
Antall innlegg: 104

Hold kjeften din, Blyant2!

Scrabla2008-12-29 13:21
Antall innlegg: 2275

A grin is such an ugly thing. It wrinkles up your face.
And when it´s gone you´ll never find it´s secret hiding place.
But far more terrible it is to see what grins can do.
You grin at one - he grins at you, and then one grin makes two.

Snirkel - Ikke medlem lenger2008-12-29 13:40
Antall innlegg: 35

Eg og VIL bli spillvert. For det er tøft det. Kor er rekruttskulen? Ja når man først bruker så masse tid på nettet korfor ikkje slå ihjel tida på noke nyttig i samme slengen? hehe host hark

Scrabla2008-12-29 14:05
Antall innlegg: 2275

Tøft ja!
Vi går rundt i ei "sjempetøff" T-skjorte hvor det står "MODER ATOR". Så får vi 600 poeng inn på rankingen hver uke og 29 poeng for hver gang vi svarer i forum.
Vi har eget passord for å komme inn i alfabetet og hente vokaler, og vi kan sperre de røde feltene så motspilleren blir kastet ut når han prøver å legge noe der.
Vi kan gå inn i et spill og sørge for at du taper masse poeng selv om du vinner.
Og ikke minst; Når vi søker jobb og arbeidsgivere ser at det står at vi er spillverter på ordspill på CVén, blir vi ansatt med en gang.

For å bli spillvert må du skrive at du IKKE vil bli det.
Du må vinne med 160 poeng over Holger i panikk/tilfeldig og vinne to turneringer mens du står på hodet og skifter bleier på søstra di.
Du må være overhyggelig hver gang du taper og starte en ny tråd i forum med klage på treg motspiller hver gang du vinner.
Sånn. Da vet dere det:)))

Majel2008-12-29 15:02
Antall innlegg: 131

Gløym det eg skreiv før...

Eg og vil. :)

bakko2008-12-29 15:35
Antall innlegg: 160

blir det litt feil å spørja sine foreldre på nesten 60 år om dei kan lage ei søster til meg slik eg har mulighet til å bli spillvert? Alt det andre høyrtest overkommelig ut......... :-)

Majel2008-12-29 15:38

Du kan vel berre adoptere ei søster?
- Det har eg tenkt å gjere :)

bøtteknotten2008-12-29 15:57
Antall innlegg: 8

Hehe!!!! Tror jeg flirer meg ihjel!!!!!:)

Kvadrat - Ikke medlem lenger2008-12-29 17:38
Antall innlegg: 110

Det går rykter om at Majel holder piffekurs for de som vil lære kunsten MODER tenner Alle roTORER første helgen over nyttår. Weronix skal allerede ha endret avreisedatoen tilbake til det store utland for å få med seg seansen. Det er visst bare å sette seg på ekspressen, så blir en hentet fra alle retningen (unntatt ovenfra og ned, for alle skal ha watrisk lik sjanse til å komme i betraktning). Scrabla skal ha varslet at kvinnelige moderatorer nå må komme seg opp og fram, ved å lage sin egen scrabla-låt til Grand Prix i 2010. Det snakkes om T-shirt med selvlysende røde felt, så alle forbipasserende biler stopper for rødt lys.

Majel2008-12-29 18:56

Til alle som har gleda seg til nyttårsseminar:
Kurset MODER tenner Alle roTORER er diverre utsett på ubestemt tid, då arrangøren ser ut til å ha mista piffen.

Oppmodar likeve til å delta i konkurranse om nytt design på t-skjorter med sjølvlysande raude og ev. gule felt.

Weronix2008-12-29 18:58
Antall innlegg: 338

ja, men ka skal eg DÅ gjere med flybilletten min?!?! hihi...

Majel2008-12-29 19:04

Dersom du overtek kurset, så kan eg ta flybilletten.

Eit rimeleg byte. :)

Weronix2008-12-29 19:07
Antall innlegg: 338

hehehe.... ja, det syns du vel! Du skal vel ikkje være vanskelig på det dååå neij! :p

Majel2008-12-29 19:10

Eg er aldri vanskeleg på noko som helst.
- Så lenge eg får viljen min :)

leonsin - Ikke medlem lenger2008-12-29 23:52
Antall innlegg: 89

jeg hadde passa meg veldig godt som spillvert siden jeg nesten aldri har noe annet å gjøre enn data!

Kvadrat - Ikke medlem lenger2008-12-30 00:07
Antall innlegg: 110

Hvis du er 13 år, som fødselsåret ditt tilsier (1995), mener jeg at du bør vente litt med å ta på deg oppgave som spillvert, også om du hadde blitt forespurt og om du passer aldri så godt til oppgaven. I den alderen har en mange år foran seg til å få realisert sine planer og drømmer. Forresten høres det ut som tallet på spillverter er ideelt akkurat nå.

Alfa932008-12-30 00:23
Antall innlegg: 7771

Ja, jeg tror det sto ett eller annet sted i forum at det skulle være 6 verter.

Viser siden: 1 2 3 4
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?