Spillrom
Sjiraffen | 6 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 6 |
Mobilspill
Pågående | 8 387 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Isabel | 2009-05-25 19:55 | |
![]() | Jeg legger bokstaver når jeg legger meg...dessverre... he he he. Spillegal jeg også. Teller til og med med fingrene for å se om det er bingo... | |
GreteSB | 2009-05-25 19:59 | |
![]() | Alfa93: Kloke ord! | |
christin-H | 2009-05-25 19:59 | |
![]() | hm..... hvis du syns jeg spøker om spilleavhengighet, så bør jo tråden slettes hvis det er kriminelt å "spøke" om dette... ærlig talt, hvis man ikke kan spøke å fleipe om det ene og det andre, så tror jeg man får et jææææævli kjedelig liv..... men greit, jeg tar det absolutt yil etteretning, og vil heretter ikke bruke forumet på ordspill, da jeg som regel alltid skriver med en spøkefull undertone.... så takk for meg! | |
Alfa93 | 2009-05-25 20:07 | |
![]() | Det var ikke ment som sensurering, og det var heller ikke rettet spesielt mot en person. Det var ganske enkelt en påminnelse om at det er mange mennesker her som oppfatter ting forskjellig. | |
christin-H | 2009-05-25 20:09 | |
![]() | ja men det var jo æ som starta tråden, så klart æ tar det til mæ! | |
stalekg | 2009-05-25 20:47 | |
![]() | Ser gjerne at det spøkes om det meste! Det er et poeng at det er kun de avhengige som får lov til å spøke med det. Da kalles det herlig selvironi. De av dere som ikke er avhengige må ikke finne på å spøke med oss avhengige, da vil vi nok bli umåtelig deppa og selvdestruktiv. Har fremdeles mentale sår etter at jeg for 10 år siden var erkjent cocacolaliker og prøvde å slutte. Ikke mye støtte å få da. Selv har jeg begynt å lyge til mine kjære hva jeg driver på med, skulle i sted ha snekret litt, ble et par partier i steden for! Men jeg er IKKE avhengig ... | |
HanneH | 2009-05-26 00:15 | |
![]() | Kan ikke skjønne hvordan man kan bli avhengig av noe slikt som Ordspill :) Dette er jo bare gøy og moro, og om tiden mellom 17-21 tilbringes her inne for det meste kan det vel ikke sees på som avhengighet. Fysja meg, tenk å si noe slikt :D | |
HanneH | 2009-05-26 00:16 | |
![]() | Unnskyld, 17-01 skulle det stå :) | |
290533 | 2009-05-26 00:31 | |
![]() | Herlig og ufarlig tidsfordriv som jeg koser meg meg selvom poengsummene danser opp og ned. Hjernen får god morsjon i motsetning til annen morsjon som spillingen nok går ut over mange ganger. | |
GreteSB | 2009-05-26 11:45 | |
![]() | Man blir ihvertfall rastløs og irritabel når man ikke får spilt! Jeg får ikke reparert pcen min før jeg kommer til Norge om en måned, og det er lenge til! Kanskje jeg skulle benytte anledningen til å mosjonere kroppen istedetfor hjernen!!?? | |
GULL - Ikke medlem lenger | 2009-05-26 17:38 | |
![]() | Omtrent halvparten av tida jeg bruker på ordspill kunne jeg brukt til inntektsgivende arbeid istedet, spesielt siden en av mine jobber leverer jeg timelister og jeg kan arbeide hvor ye jeg vil. Derfor tenkte jeg at om jeg skrev mye lort i forum så kunne jeg kanskje bli utestengt fra ordspill og heller gjøre noe fornuftig, men men... | |
kj-s | 2009-05-28 15:41 | |
![]() | jeg også trøster meg selv med ufarlig morro og god hjernetrim,men jeg er hekta, stopper ikke før jeg har vunnet ihverfall en gang, og da jeg hender iskalde og nakken vond og stiv, og får ikke sove for alle de løsningsord jeg manglet i spillet, kommer dansende av seg selv, og jeg lager passende ord i ett sett. jeg blir jo dødsliten i hjerne, og kroppen forfaller, og alzheimer har de jo funnet ut er en "sliten" hjerne som ikke lenger greie å funke på grunn av bl.a nok søvn, og ikke bare aldersdemens. Så spillet er livsfarlig både for kropp og sjel | |
kj-s | 2009-05-28 15:44 | |
![]() | man blir jo usosial og stuegris av spillet også.....for å male det helt svart er det jo noe av det farligste man kan foreta seg frivillig | |
twiver | 2009-05-28 18:38 | |
![]() | Men du verden så MORSOMT !!! | |
Scrabla | 2009-05-28 20:51 | |
![]() | "Alle vet at Jeppe drikker, men ingen spør hvorfor Jeppe drikker" Ludvig Holberg | |
mymlen | 2009-05-29 00:03 | |
![]() | He he - nei, men alle som har sett stykket synes vel at Jeppe burde ha sluttet... :)) | |
christin-H | 2009-06-05 16:35 | |
![]() | jippi, har endelig "møtt veggen" på ordspill... så nå er det kansje sjans for at jeg kan begynne å leve normalt igjen! når man er lei noe, føles det ikke alltid så komfortabelt, men nå derimot, føler jeg bare lettelse over at ordspill slipper taket på meg!;=) juhu! | |
mymlen | 2009-06-06 01:08 | |
![]() | Så bra da! Gratulerer! Ny friheten, christin-H... :) Men - føles det ikke egentlig alltid komfortabelt å kutte ut, når man er lei noe? Klarer liksom ikke komme på ett eksempel hvor DET skulle føles ukomfortabelt. Noen som har eksempel på det motsatte??? | |
christin-H | 2009-06-06 08:29 | |
![]() | ikke så kofortabelt når du er lei av gubben feks. hehehehehehe | |
anton - Ikke medlem lenger | 2009-06-06 08:55 | |
![]() | slenger meg på den C-H!! er så lei at jeg har sluttet og drømme om bokstaver...hehe | |