Spillrom
Sjiraffen | 14 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 14 |
Mobilspill
Pågående | 8 491 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
May Lene - Ikke medlem lenger | 2010-07-15 01:24 | |
![]() | Ja takk :) | |
kness - Ikke medlem lenger | 2010-07-15 01:57 | |
![]() | Nei, fordi dette er hjernetrim, ikke en konkurranse i hvem som har den raskeste pc-en eller hvem som kan flytte brikker fortest. Sånne spill kan du sikkert finne andre steder. | |
Anja83 | 2010-07-15 08:36 | |
![]() | Jeg vil gjerne ha panikk pluss! Jeg er forsåvidt enig med kness i at ordspill egentlig er hjernetrim, men moro å kunne spille ordspill på flere måter også. Og noen ganger er det rasende festlig å måtte spille innmari fort (og krever jo faktisk ganske mye hjernetrim å stokke om bokstaver i et vanvittig tempo..) Så jeg støtter forslaget! :) | |
Ruschne | 2010-07-15 10:21 | |
![]() | Hver sin lyst sa mannen som drakk mens de andre slåss | |
Duppedingser | 2010-07-15 11:37 | |
![]() | Panikk+ er uungåelig om vi ser på ordspillutviklingen frem til i dag. Det blir bare flere og flere med problemfrie maskiner, raskt internett og trådløse lasermuser. Mesteparten av disse er også erfarne ordspillere som leter etter større utfordringer. Konsentrasjon og reaksjonsevne spiller enda større rolle, og dette kan virkelig kalles "hjernetrim". Men man har ikke tid til å gruble, så det blir å stole på alt som er innarbeidet fra før i saktere spill. Største bekymringen er at det er rom for større rankingmisbruk her, så panikk+ bør bli enten kun uranket eller med begrensning i tildeling av poeng. | |
slaktern | 2010-07-15 11:51 | |
![]() | Ja til panikk+! Når panikk var nytt, var det (i hvert fall for meg) ekstremt stressende og engasjerende noe som virkelig tvang en til å konsentrere seg alt man kunne. Med panikk+ kunne en kanskje få oppleve det igjen. | |
Duppedingser | 2010-07-15 11:58 | |
![]() | Ja til panikk+! | |
Anitapita | 2010-07-15 12:05 | |
![]() | Panikk + klinger bra i mine ører. | |
Nattfiol | 2010-07-15 12:08 | |
![]() | Nei til Panikk + Ok om det ikke går på bekostning av lavere hastigheter så en av disse må fjernes. Og i tillegg vil det vel lage enda større gap ned til oss andre "dødelige" - og vi får et uoppnåelig mål når vi skal prøve å ta dere igjen ;) | |
tvea | 2010-07-15 18:17 | |
![]() | Det er godt det fins spill som er langsomme også---for oss som ikke hjernen fungerer så raskt på-----men jeg er mektig imponert over de som spiller panikk.Jeg er visst født 5 min for sent! | |
redhy | 2010-07-15 19:00 | |
![]() | Forby panikk og panikk +. Frem med tenkerne og de som vil leke med mange ordmuligheter. NEI: La de forskjellige dyrene betenge en hastighet. Var det klart nok for forumstrådlederoversutrek lagemestern. | |
redhy | 2010-07-15 19:04 | |
![]() | Sikkert født 10 minutter for seint Hyggeligste hilsen Forunstrådlederoversutrek lagemesternsmotsutringsta nkemester. Ville blitt bra bingo | |
søtestian | 2010-07-15 19:37 | |
![]() | jeg synes to minutter er nok - og minus 100 automatisk hvis man går over tid pluss minus hvis man taper - hehe! | |
sommerfugl | 2010-07-15 20:40 | |
![]() | Nei til panikk +. Synes hastighetene som finnes i dag er mer enn bra nok. Skulle tro at det var noe for enhver smak allerede. Skulle man få en kræsj på dataen så vil man i alle fall ikke rekke å restarte og komme seg inn i spillet igjen før tiden har gått ut på panikk +. | |
søtestian | 2010-07-16 12:44 | |
![]() | Vi kan kalle panikk-pluss "Bltizkrieg!" det er et kjempeflott navn. Og meget historisk | |
Lene T | 2010-07-16 13:01 | |
![]() | Ja til panikk pluss :) Skjønner ikke helt hvorfor dette problematiseres sånn; jeg regner med at også panikk pluss vil være helt frivillig. | |
Duppedingser | 2010-07-16 13:10 | |
![]() | Når man blir invitert til å spille panikk+ plikter man å stille om man ikke vil bryte god ordspillskikk. Det er sikkert det som får flere til å bruke "nei" ordet, ren frykt for det ukjente... | |
kness - Ikke medlem lenger | 2010-07-16 15:40 | |
![]() | Lene T: Selvfølgelig vil det være frivillig. Poenget med denne tråden er vel bare å lodde stemningen (i tillegg til at søtestian får markert seg litt. Lenge siden sist!;) Liten vits for utviklerne å bruke tid på noe ingen har ønsket seg. | |
Ruschne | 2010-07-16 18:00 | |
![]() | For å la spilleutiklerne i fred så foreslår jeg at dere som vil ha det så himla raskt bare lar klokken gå....... la meg si 30 hver eller 60 sekunder hver før dere tar det første legget og vips så har dere både PANIKK + og PANIKK ++ Eneste aber er at spillstarter får ekstra sekunder til å legge et "GULLEGG" som startord . Men den fordelen vil jevne seg ut ved mange spil Forslaget er like enkelt som genialt | |
martin84 - Ikke medlem lenger | 2010-07-16 19:02 | |
![]() | Den gang DA panikk var nytt? Ikke for å kverulere altså, slaktern, eller jo, kanskje litt ;) | |