Spillrom
Sjiraffen2
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede2
Mobilspill
Pågående8 486

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
matias2008-12-30 10:01
Antall innlegg: 1152

Selv om jeg er på ferie, kan jeg jo si min mening om saken.

Det er flott at det er så stort engasjement for å bli moderator. Jeg er helt sikker på at det er mange som ville egnet seg til jobben. Samtidig tror jeg det er noen som ikke vet helt hva det innebærer.

Turneringer er litt jobb, men det er stort sett koselig. Før jul har vi hatt en hel haug (en om dagen) med turneringer, og synes ikke vi trenger flere verter av den grunn.
Vi er også bindeledd mellom administratorer og brukere, og kan plukke ut innspill fra lange forumdiskusjoner, og gi dem direkte til administratorene. Dette er som regel også greit, men krever av og til litt tålmodighet.
Den virkelig utfordrende jobben består i å være "vakt" eventuelt "megler". Her har jeg selv fått et par sure tilbakemeldinger, og for å ta denne jobben bør man kunne tåle en god del kritikk, saklig og usaklig.
Når det kommer kritikk mot andre brukere, er vi som regel nødt til å ta det opp med brukeren det gjelder, men den andre brukeren kan også ha sin side av saken.
Dette er ofte tidkrevende, vanskelig og tærende, men heldigvis skjer det ikke så ofte.

Gruppen av aktive spillverter vi har nå, er veldig godt sammensveiset, og vi utfyller hverandre godt føler jeg. Dessuten gjør vi det vi skal (håper jeg), derfor synes jeg ikke vi trenger flere spillverter nå. Hvis ting endrer seg, eller noen trekker seg, er det selvsagt en annen sak.

Viser siden: 1 2 3 4
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?