Spillrom
Sjiraffen | 14 |
Krokodillen | 1 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 15 |
Mobilspill
Pågående | 8 510 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
CaB | 2014-11-07 19:09 | |
![]() | Reklame kan være et irritajonsmoment, og det kan jeg være med på at er god grunn til å betale for appen, slik at man slipper å se uønsket reklame. Var det irritasjon over uønsket reklame du regnet som "andre kostnader enn de rent økonomiske"? | |
Neivel - Ikke medlem lenger | 2014-11-07 19:15 | |
![]() | Nettopp. Og resultatet blir at de fleste betaler for å slippe unna, og appen kan derfor vanskelig anses som gratis. Akkurat det er selvsagt eieren av appen klar over på forhånd. | |
berita | 2014-11-07 23:36 | |
![]() | Jeg tenker nå at jeg kan venne meg til det nye brettet og bli fornøyd med det, vil iallfall prøve hvis det ikke viser seg at det blir masseflukt fra Ordspill. Jeg forstår mye mer av dette med rettigheter til Scrabbles standardbrett nå enn jeg gjorde før, bl.a. fordi Kirsti forklarte det godt. Jeg har ikke brukt brettet for å trene til livespill, så det er ikke synd i meg. Jeg har ikke noen sans for utskjelling, det finnes eksempel på det på Forum nå. Det virker som det er en person som må ta mot alt, han er helt sikkert ikke eneansvarlig for endringene. Kanskje han ikke har ansvar for annet enn å få dem i funksjon, for alt det jeg vet. Det må uansett være mulig å være uenig uten å bli ufin. Men jeg vil gjerne vite om vi får reklame på appen nå, enten vi vil eller ikke, eller om vi må betale en gang til for å slippe det? Hvis den slankereklamen som stadig dukker opp, er et eksempel på hva vi kan vente oss, ser det ikke så lovende ut: "Spis DET, treng ikke noen kost aldrig mer!" Den spikerdama det er bilde av, ser ikke ut som hun har spist noe, ikke en gang «DET». Jeg lurer fremdeles litt på hvorfor det er blitt endringer i antall bokstaver og verdien på bokstavene, og hvilke overveielser som er gjort i forkant. Eksempel på hva jeg kunne tenke meg å spørre om: Hvorfor trenger vi flere I-er eller M-er? Hvorfor ikke heller en Y til? Og hvorfor gir Y 7 poeng, etter min mening er den mye lettere å legge enn for eksempel Æ. Men bestemt er bestemt, er neppe noen vits i å mase om det. Hva skjer med «Ignorera spelare»? Det var inne på appen min uten å fungere, nå er det helt borte. Før gikk det an å betale for automatisk poengberegning på I-phone, men ikke på Android. Hvordan er/blir det med det nå? Og, Kirsti, hvem skal jeg krangle om ord med hvis du forsvinner, eller tenker du å følge med oss litt selv om du ikke spiller? | |
Kirsti | 2014-11-08 01:04 | |
![]() | Så lenge Ordspill bruker NSF-ordlisten, kommer jeg til å kikke innom forum innimellom. Jeg har ikke spilt på nett på flere år, og vært innom siden jevnlig likevel, kun av den grunn. Så ordkrangling blir det fortsatt rom for iblant. :-) | |
GreteSB | 2014-11-08 05:59 | |
![]() | Berita: Spiller du på Android? Jeg har ingen reklame på IPad eller IPhone. Vi skal spørre utviklerne om det. Du skal jo ikke betale på nytt. Det med "ignorera spelare" var kanskje en test? Det er noe de jobber med å få inn etterhvert. Ellers er jeg helt enig med deg ang utskjelling, det er ufint. | |
berita | 2014-11-08 08:45 | |
![]() | Jeg spiller på Android, Samsung Galaxy. | |
GreteSB | 2014-11-08 08:47 | |
![]() | Ok, da avventer vi svar fra utviklerne. | |
gerd243 | 2014-11-08 10:37 | |
![]() | jeg synes det nye standardbrettet er mye bedre enn det forrige som jeg fant kjedelig, men dette har bedre fordeling av de feite feltene så nå vil jeg spille det like mye som tilfeldig ! | |
monk - Administrator | 2014-11-08 18:40 | |
![]() | berita: På Android så öppnas forumet i mobilens browser (till skillnad från iPhone). Det är därför du ser reklam eftersom browsern inte är en del av appen. Vi har dock laddat upp en ny Android-version som fixar detta och som borde vara tillgänglig i PlayStore inom några timmar. :-) | |
berita | 2014-11-08 18:50 | |
![]() | Takker for det! Kan du også si noe om "Ignorera spelare" og mulighet for automatisk poengberegning på Androide enheter? | |
monk - Administrator | 2014-11-08 19:42 | |
![]() | Funktionen att Ignorera spelare är nästa grej vi arbetar på... :-) Automatisk poengberegning blir kanske den grej vi därefter kikar på. | |
berita | 2014-11-08 20:37 | |
![]() | Nå har jeg ikke reklame mer, det der fiksa dere fort:-)! | |