Spillrom
Sjiraffen | 6 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 6 |
Mobilspill
Pågående | 8 420 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
BrittB | 2008-07-25 15:28 | |
![]() | Pause Hvordan spør jeg motspilleren om det er greit med noen minutters pause? | |
MayLene - Ikke medlem lenger | 2008-07-25 15:40 | |
![]() | ved å trykke på den omdiskuterte pauseknappen.. | |
starey - Ikke medlem lenger | 2008-07-25 18:22 | |
![]() | den er formet slik: ||, og er attmed høytalerknappen, der man kan skru på og av lyden. I et spill befinner den seg over chatten og under poengscoren. | |
Mooseman | 2008-07-25 22:51 | |
![]() | Kan også legge til at det er fint om man forklarer hvorfor man ønsker en pause, litt lettere å få den innvilget ;) | |
BrittB | 2008-07-25 23:39 | |
![]() | Tusen takk for hjelpen. Det dukket under et spill opp en boks som krevde at jeg skulle svare ja eller nei til motstanderen som ba om pause. Nå vet jeg hvordan en gjør det, men vil nok i shatten spørre om det er greit først. | |
starey | 2008-07-26 00:43 | |
![]() | I tillegg kan jeg si at pause lettere aksepteres i lengre spill, enn i lynrask. Har man valgt lynrask vil man helst at det skal gå fort unna :) | |
qua - Ikke medlem lenger | 2008-07-26 10:08 | |
![]() | Eg spør ikkje så ofte om pause, men når eg gjer det, spør eg alltid før eg brukar pauseknappen (spelar berre lynrask). "Det ringer på døra, kan du gje meg 2 minutt pause?" - for eksempel. Oftast er svaret ja, og då kan eg trykkje på knappen. Er svaret nei, får eg springe ekstra fort og eventuelt miste eit trekk. | |