Spillrom
Sjiraffen6
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede6
Mobilspill
Pågående8 415

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
mindre2008-07-25 18:37
Antall innlegg: 42

Innbydelse
Hei!
Sitter ofte lenge før jeg får en motspiller, og da har jeg funnet inviter knappen!!
Men de som jeg inviterer kommer ikke og jeg får heller ikke noe meldig om at de ikke vil spille..
Hadde det ikke vert greit at :om de avslo spillet , så kunne jeg som innbyder få en melding om det???

Ninaxxx2008-07-25 22:20
Antall innlegg: 1437

Hei mindre!

Jeg tror du har invitert meg tidligere i dag. I hvertfall sto det i chatten da jeg kom hjem fra stranda i dag med grønn skrift: "mindre har invitert deg til spill", eller noe i den duren.

Men problemet mitt er at jeg aldri har blitt invitert før, og ante ikke hva jeg skulle gjøre, og dessuten var det kanskje flere timer siden du hadde invitert meg, og sååå tålmodig er du sikkert ikke? Hehe ;-)

Får prøve å lese meg frem til hvordan man skal akseptere en invitasjon, - det var uansett hyggelig at du ville spille med meg! :-D

Torill2008-07-25 22:29
Antall innlegg: 3664

Men ninaxxx - hvorfor er du i spillrommet og på stranda samtidig? Opplever at Krokodillen (slik som Sjiraffen tidligere) ofte er full. Så synes kanskje det er lurt å logge ut av spillrommet hvis man skal være lenge borte. (Må innrømme at jeg vært i spillrommet og hagen samtidig, men da har jeg vært tilbake etter relativt kort tid)

theplayer2008-07-25 22:32
Antall innlegg: 66

Enig med Torill!

Det er en uting at folk opptar plass i spillrommene i timesvis uten å være der.............

Ninaxxx2008-07-25 22:41

Legger meg selvfølgelig flat for de siste kommentarene! Pleier å logge meg ut, men det er da ikke lett å tenke klart i denne varmen om dagen...
Dårlig unnskyldning, tenkes det sikkert rundt om kring, men det er da en ærlig sak, i hvertfall. Jeg mener også at man blir frakoblet etter en viss tid hvis man ikke har vært aktiv på en stund, men det skjedde tydeligvis ikke i dag...

Skal henge en gul post-it lapp på pc'en som påminnelse :-)

Mooseman2008-07-25 22:45
Antall innlegg: 1596

Invitasjon :

Når man blir invitert til et spill blinker det opprettede spillet blått slik at du ser det umiddelbart etter invitasjonen. Etter ca 5 sekunder opphører blinkingen.

Det er bare å gå inn i spillet på vanlig måte 8=)

Ninaxxx2008-07-25 23:03

Takker og bukker!

Da gjelder det å være online og sitte rett! Og hvis man inviterer, og altså ikke får respons etter noen sekunder, så er det bare å lete videre etter noen å spille med, - right?

Mooseman2008-07-26 20:22
Antall innlegg: 1596

Korrekt

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?