Spillrom
Sjiraffen | 1 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 1 |
Mobilspill
Pågående | 8 527 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Moostar | 2013-05-08 17:42 | |
![]() | En observasjon og en påstand. Observasjon : Jeg har spilt ordspill nesten fra starten av - og har mye glede av det. Har i perioder spilt veldig mye. Det jeg har lagt merke til er at etter at ordlisten blei bytta, er det merkbart færre som spiller her. Før kunne det være fullt både i Sjiraffen og Krokodillen - nå er det ikke i nærheten av det lenger. Påstand : Kan det være slik at flere spillere synes det var bedre å spille med den gamle ordlista, og derved ga seg - eller har folk gått lei? | |
Emmas | 2013-05-08 17:43 | |
![]() | Eller spiller de nå bare på telefonene sine? Har observert det samme.... | |
arctic - Ikke medlem lenger | 2013-05-08 17:46 | |
![]() | såvidt jeg veit så er wordfeud, appen og ordspill.no nå på samme ordlista, men nå er det altså 3 steder å velge mellom for de spillelystne | |
bris1 | 2013-05-08 18:07 | |
![]() | Jeg spiller mest på ipad nå, og det merkes når jeg skal inn og spille panikk i sjiraffen ;-)) | |
Ordguden - Ikke medlem lenger | 2013-05-08 18:54 | |
![]() | har ikke merket så veldig forskjell på ordlistene, men synes uansett det er alt for mange ord som ikke bør være med. åpenbart unorske ord som dhow og wadi, som aldri brukes i det norske språk, burde aldri vært inkludert. | |
Sinabelle | 2013-05-08 18:56 | |
![]() | Tror ikke det har noe med den nye ordlista å gjøre, men heller pga. mangfoldet av ulike ordspill som finnes. | |
Dilla | 2013-05-08 23:25 | |
![]() | jeg spiller sjelden her nå etter at jeg fikk appen på mobilen | |
gompedyret | 2013-05-09 02:12 | |
![]() | Moostar: jeg tror nok at du i dette tilfellet har sett en sammenheng som egentlig ikke er der. Selv tror jeg endringen vi ser har andre, og sammensatte, årsaker. Ikke minst tror jeg dette fordi de to "hovedkonkurrentene" ordspill-appen og wordfeud fikk identisk ordliste, så vi skulle eventuelt sett samme type nedgang hos disse. Noen av de andre tingene som kan ha hatt betydning, kjapt listet opp: -med smarte telefoner og etterhvert nettbrett har bruksmønsteret endret seg -generelt mindre fokus på nettsider og mer på programmer og apper -stort utvalg av konkurrenter i form av andre apper -wordfeudliga som for noen erstatter rankingsystemet her -verken apple eller android støtter flash lenger -Ordspill.no har knapt sett noe nyutvikling eller -tenking de siste årene -Flere og flere drar på irl-scrabbleturneringer i stedet! (prøver meg nå) | |
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2013-05-09 11:00 | |
![]() | irl? Finnes det, altså? Jeg trodde det bare var en myte, jeg! | |
Krepsefrua | 2013-05-09 16:01 | |
![]() | klarer meg fint uten app og ditt og datt,,jeg liker meg her jeg! :) | |