Spillrom
Sjiraffen | 1 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 1 |
Mobilspill
Pågående | 8 527 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Benne | 2013-06-17 11:25 | |
![]() | Feil i spillet gir feil poengsum Jeg mister poeng fordi det oppstår feil i spillet. Feks la jeg ord som faktisk finns, men som ikke ble godkjent. Jeg har opplevd at motparten legger ord som er stavet helt feil, men likevel blir godkjent! En annen gang sto det plutselig at jeg hadde gitt opp (og at den andre dermed vant) uten at jeg hadde gitt opp. Flere ganger har det skjedd så mye tull at jeg faktisk logget meg av og heller startet på nytt. Men da står det at man får dårlig rykte hvis man bare avslutter....! Si meg, er denne spillsiden seriøs eller ikke? Jeg begynner å tvile når man urettmessig ikke får de poengene man skal... | |
Nixita | 2013-06-17 12:33 | |
![]() | Jeg spiller mye og har aldri opplevd noe lignende. Kanskje du trykket på gi opp knappen ved en feil? Og når det gjelder ordene så finnes det ord som ikke er kjent for de fleste av oss. | |
gompedyret | 2013-06-17 12:47 | |
![]() | Etter 48 timer går spillet ut på tid og motstanderen din vinner automatisk. Kan det være dette som har skjedd? Hvis du logger deg ut fra selve ordspill-appen skal du vel ikke få noen særskilt beskjed. Om du derimot avslutter spill får du spørsmål om du er sikker. Og det er nettopp _fordi_ du risikerer dårlig rykte om du gir opp mange kamper. Andre potensielle spillere kan se på statistikken din om du har gitt opp mange kamper og tenke "jeg vil heller spille med en som fullfører spillene". Når det gjelder ordene du lurer på er det sannsynlig at de står i ordlisten, men stavet på en annen måte enn du tror. Hvilke ord var det snakk om? | |
Ettigrib | 2013-06-17 13:23 | |
![]() | Gompedyret da, Brenne spiller jo på nett, ikka app! Da er det ingen 48-timersgrense, og utlogging fra appen er tvilsomt et problem ;) Men ja, det kan være at du tapte fordi du brukte opp all tiden din, men tidsgrensen velger man selv - alt fra ubegrenset til panikk. Når man overskrider tidsgrensen tror jeg man får beskjed om at man har gitt opp, men dette vil registreres som tap i statistikken. Og ja, du får et spørsmål om du er sikker på om du vil avslutte også på nettversjonen, av samme grunner som gompedyret nevner. | |
Cygnus | 2013-06-17 14:43 | |
![]() | Flere ganger, benne? du har bare spilt 4 ganger alt i alt, så nevneverdig negativ erfaring har du vel ikke! Når det gjelder ord som blir godkjent eller ikke, så foregår det helt automatisk og kan derfor ikke være 'feil' som sådan. Bare spill videre, du, så kommer du nok til å kose deg etterhvert! | |
ave - Administrator | 2013-06-17 19:15 | |
![]() | Og i tillegg har du spilt panikkspill i tre av de fire. Da har du kun 3 min til rådighet for å kvitte deg med dine ca 50 bokstaver. Riktignok kan du spille 2 min på overtid, men hvis du ikke er veldig dreven er det ganske tøft å spille panikk. Anbefaler deg å starte opp i hurtig eller stress-spill, så får du litt lengre tenketid. | |