Spillrom
Sjiraffen | 1 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 1 |
Mobilspill
Pågående | 8 527 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Benne | 2013-06-17 11:27 | |
![]() | Bør komme fram om nynorsk eller bokmål Det kan være forvirrende om man spiller med en motstander som bare legger nynorske ord, hvis en selv spiller bokmål, og sikkert omvendt. Det hadde vært ryddigere om man kunne markere hvilken målform man skriver på. | |
Ordguden - Ikke medlem lenger | 2013-06-17 12:05 | |
![]() | det er bare bokmål på ordspill. det er teknisk umulig å legge et nynorskord. | |
Boubou | 2013-06-17 17:17 | |
![]() | Masse ord som jeg oppfatter som "nynorske" er egentlig helt bokmålske - og altså fullt mulig å legge. Husker ikke noen i farten, men det er i hvert fall MANGE ord som holder seg langt unna min Oslo/Vestfoldsdialekt. Velkommen hit Benne - det blir sikkert triveligere etterhvert som du skjønner hvordan ting fungerer her. Det finnes for øvrig en masse fine tråder med svar på sånt som man lurer på - og til og med en FAQliste et sted tror jeg? | |
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2013-06-17 17:30 | |
![]() | FAQ finner du her : www.ordspill.no/faq/ Som også de andre skriver så er det kun bokmål som godtas her på ordspill.no. Ellers er det bare å spørre en av oss spillvertene eller finne en egnet forumtråd hvis det dukker opp noe du lurer på. Og savner du ord, eller har spørsmål rundt de, så kan du ta en titt på denne tråden her : www.ordspill.no/foru...mp ;page=40 | |
Kokodrillen | 2013-06-17 21:05 | |
![]() | Synes nesten alle nynorske ord jeg prøver virker. Litt leit at ord som ikke hører hjemme i bokmål likevel finner veien inn i ordlistene. | |
Cygnus | 2013-06-17 21:30 | |
![]() | Har du eksempler, kokodrill??! | |