Spillrom
Sjiraffen4
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede4
Mobilspill
Pågående8 540

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
JamesO - Ikke medlem lenger2013-06-23 09:58
Antall innlegg: 2649

Tiltak for å få flere til å spille på ordspill.no

Forslag og handling.

Send melding til profiler om at spill på ordspill.no istedenfor wordfeud med begrunnelser som at det er morsommere, mere interessant, mange muligheter, man behøver ikke utsettes for farlig trådløs stråling, man blir raskere ferdig med å spille osv...

Kopier opp og lim inn.

Spill heller på ordspill.no på nettet da det er morsommere, mere interessant, man kan unngå eksponering for elektromagnetisk stråling pga trådløst opplegg, man er i bedre kontakt med andre spillere og man blir raskere ferdig med å spille om man ønsker.

www.ordspill.no/startpage _no/

wstine - Ikke medlem lenger2013-06-23 11:50
Antall innlegg: 2369

Regner med at du er en erfaren wordfeudspiller som kan konkludere med; morsommere, mer interessant osv.

Nixita2013-06-23 13:15
Antall innlegg: 4724

Forbrukerombudet som mistenker ulovlig reklame?

JamesO - Ikke medlem lenger2013-06-23 15:23

Har aldri spilt wordfeud, men lest såpass mye om det og av den grunn funnet ut at jeg langt på vei foretrekker ordspill.no. F.eks. så liker jeg å bli ferdig med et spill i løpet av minutter i stedet for å holde på i dagesvis, noe som virker lite attraktivt.

wstine - Ikke medlem lenger2013-06-23 15:49
Antall innlegg: 2369

"Jeg har lest om wordfeud og synes personlig at ordspill er svært mye morsommere." hilsen usa, sitat fra en annen tråd.....

fint dere er enige ;-)))

alone2013-06-23 15:56
Antall innlegg: 387

Wordfeud er fryktelig trist og ensomt å spille Takke meg til Ordspill <3 <3

nødtelt2013-06-23 16:14
Antall innlegg: 26

Jeg liker ordspill fordi jeg foretrekker layouten i scrabble. Wordfeud har flere og tettere bonusfelt, som gjør at mye av strategien foregår på brettet. Scrabble føles åpnere - risikoen på brettet er mindre, og strategien fokuseres mer om brikkene og hvordan man håndterer dem. Det som på ISC ble kalt for "rack balance", et uttrykk som er vanskelig å oversette. Forslag mottas med takk :-)

nødtelt2013-06-23 16:17
Antall innlegg: 26

Innser at dette ikke var noe forslag for tiltak. Men kanskje det hjelper hvis flere forteller akkurat hvorfor de foretrekker ordspill?

JamesO - Ikke medlem lenger2013-06-23 16:48

Helt enig nødtelt. Jeg har ikke spilt wordfeud selv, bare lest litt om dette, så det er viktig at folk forteller om deres erfaringer og kan sammenligne disse to spillene.

JeHaaHaa2013-06-23 19:27
Antall innlegg: 15

Jeg spilte mye wordfeud tidligere, men spiller der nå med noen få faste. Grunnen til at jeg bruker ordspill mest (mobil) er først og fremst at jeg aldri blir beskyldt for juks noe som har skjedd ganske mye på wordfeud (der var nok erfaring fra ordspill på nett til min fordel, jeg har aldri brukt hjelpe/jukse-apper. Den andre grunnen jeg spiller ordspill er pga rankingen, frustrerende til tider men veldig gøy når det klaffer! (Wordfeud har begynt m ranking men da må man betale ekstra).

Cygnus2013-06-23 19:40
Antall innlegg: 44845

Jeg spiller Wordfeud på engelsk og ordspill mobil på norsk - men nett-ordspill er det beste!

Bromm2013-06-23 20:01
Antall innlegg: 17

Det som er med Wordfeud, for min del, er at det er eit ligasystem, WLoH, som gjør det tidvis meir attraktivt. Ordspill har jo eit rankinksystem, så det veier opp mot ligasystemet, men etter at Wordfeud har fått begge (betaler sjølv ikkje for det), så er det nok mange som foretrekker det.
I tillegg har Wordfeud fleire språk. Eg er sjølv aktiv på både bokmål og nynorsk.
Ordspill har derimot tidsbegreninger på nett, noko som eg i alle fall set pris på!

Som dykk ser så er eg nøgd med begge og spelar på begge.

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?