Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 483 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Tassen | 2013-08-13 23:05 | |
![]() | Ordspill på mobil - Hjelp!!! Har spilt på mobil helt siden den ble lansert, men i det siste har det fungert dårlig. Må tvinge avslutning av appen for at motspillers trekk skal bli lastet inn. Før skjedde dette av og til i noen spill, men nå skjer det hele tiden i alle spill. Hjelper ikke om jeg går ut og inn av appen eller om jeg har den opp hele tiden heller... Vet ikke om jeg forklarer godt nok til at du/dere forstår problemet? Men er det noen som har opplevd noe lignende? Og som har en løsning på problemet? Har blitt så kjedelig å spille når det ikke popper opp på mobilen når det er min tur lenger.... Tove | |
lillys25 | 2013-08-13 23:33 | |
![]() | Slå av og på mobilen? Slett appen og last den ned på nytt? | |
lillys25 | 2013-08-13 23:35 | |
![]() | Har hendt seg at jeg ikke har fått varsler og da slår jeg mobilen av og på, så blir det bra igjen. | |
ave - Administrator | 2013-08-13 23:43 | |
![]() | iphone eller android? | |
Tassen | 2013-08-13 23:51 | |
![]() | Android. Ja, det hjelper å slå av og på, men da blir det slitsomt å spille i lengden... Kan jeg slette hele appen altså? Mister jeg ingenting om jeg laster den på nytt? | |
gompedyret | 2013-08-13 23:58 | |
![]() | Du mister ingenting. Spillene er tilknyttet brukerkontoen din og skal være der når du kommer tilbake med nyinstallert program også. Men sånn at det er sagt: tiden går selvsagt uansett, så regelen om maks to døgn gjelder. | |
lillys25 | 2013-08-14 00:03 | |
![]() | Jeg må slå av og på mobilen ganske ofte, ikke bare pga ordspill, men andre ting også, så da kan det kanskje være mobilen da? | |
anbjørg75 | 2013-08-14 16:23 | |
![]() | Har og har hatt samme problem på min HTC. Hos meg er det forskjell på hvilke nett jeg er koplet til. Hjemme pleier(pleide iallfall) det å funke, på jobb må jeg avslutte for å få opp motspillers legg. Det er selvfølgelig helt tilfeldig at jeg oppdaget det om nettet på jobb....Kremt.... | |
Tassen | 2013-08-16 09:05 | |
![]() | Har nå avinnstallert Ordspill og innstallert på nytt. Da fungerer det mye bedre, enn så lenge.... og det ble gøy å spille igjen! Takk for svar og innspill! | |
MarenHelene | 2013-08-21 14:02 | |
![]() | Har sluttet å poppe opp når det er min tur her også... popper opp når tiden min holder på å gå ut da. Litt kjedelig hvis motspiller sitter og er irritert for at jeg "aldri" spiller.. | |
MarenHelene | 2013-08-21 14:02 | |
![]() | Får prøve å avinstallere og installere på nytt jeg og og se om det hjelper. | |
YNWA62 | 2013-10-03 22:57 | |
![]() | Sånt trøbbel kan dukke opp etter oppgradering av app'er. Greit å ha automatisk oppgradering, men hvis dette skjer mens man er litt av og på hjemmenettet og så på mobilt nett, kan det hende det blir krøll, vil jeg tro. Reinstallering blir da et naturlig valg! | |
gompedyret | 2013-10-03 23:00 | |
![]() | Tråd flyttet til Ordspill-hjelp. | |