Spillrom
Sjiraffen13
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede13
Mobilspill
Pågående8 508

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Riaa752013-08-28 23:03
Antall innlegg: 1329

Statistikk
Hei.
Jeg har blitt tipset om dette av en kollega. Begynnte i sommer. Synes det er veldig gøy, da jeg også er en ihuga krysdordløser.
I dag spilte jeg med en av spillevertene her( som skal bidra til et hyggelig miljø) jeg ble spurt om hvorfor jeg hadde så bra bokstaver...? For 5 gang på 281 runder hadde bingo:) superglad. Ikke noe gøy å få hint på chat om at det er mistenkelig siden jeg har så dårlig statistikk? Ble skikkelig skuffa. Mvh Rikke Aas

Erik75 - Ikke medlem lenger2013-08-28 23:10
Antall innlegg: 11608

Det var trist å høre, Rikke.
Dessverre er det slik at det har forekommet juks her inne fra tid til annen, og vi spillverter er kanskje mer mistenksomme av natur siden vi håndterer dette så ofte.
Ta det som et kompliment for at du spilte godt, du!
Håper du vil fortsette å spille her inne og ha det moro i lang tid.

Riaa752013-08-29 07:41
Antall innlegg: 1329

Takk for hyggelig svar:)

berita2013-08-30 08:51
Antall innlegg: 848

Er du sikker på at vedkommende mente å hinte om juks? Jeg syns det er vanskelig å tro at en spillvert, eller noen annen for den saks skyld, ville gjøre det pga en enkelt bingo. Kan ikke spørsmålet heller vært ment som en spøkefull anerkjennelse av et fint ord?

Cygnus2013-08-30 09:48
Antall innlegg: 44845

Jeg er enig med berita - det høres veldig rart ut at en enkelt bingo skulle utløse hint!

MarenHelene2013-08-30 10:09
Antall innlegg: 114

Utrolig kjedelig å bli mistenkt for juks når man så absolutt ikke jukser.. Jeg la 3 bingoer på rad en gang og ble mistenkt for juks med en gang. Ikke av en spillvert riktignok, men kjedelig uansett synes jeg.

Statistikken her inne trenger ikke bety at man er helt fersk i gamet, det kan jo hende man er rågod i scrabble eller i kryssord fra før..

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?