Spillrom
Sjiraffen | 6 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 6 |
Mobilspill
Pågående | 8 415 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
trymare | 2008-08-03 16:38 | |
![]() | moro å tenke på:) Når jeg spiller, særlig når jeg spiller Standard, opplever jeg en litt irriterende men samtidig ganske gjensidig hendelse : hver gang jeg og motspilleren min har "låst" oss inni et hjørne og vi ikke kommer ut, er det det hjørne nederst til høyre som er har stengt oss inni. Det er jo ganske rart og, for vi tenker jo aldri over det før vi først er stengt inne. Noen som vet om en logisk forklaring til at vi alltid sitter fast i det gjørnet nederst til høyre? :) Hilsen Trymare | |
Andypandy | 2008-08-03 17:39 | |
![]() | om du legger merke til det så sitter alltid merkene som er festet til mote klær også nederst til høyre på plagget. ( gjerne da med merkenavnet på tøyet,overdelene) Det er forsket masse på dette. i og med at mote skaperene gjør dette... | |
Nastyfjas | 2008-08-03 17:40 | |
![]() | fordi det er enklest å sette sammen ord mot dette hjørnet, ettersom vi skriver fra venstre til høyre... er det Araberne som skriver fra venstre mot høyre? hoss de hadde det sikkert blitt motstående hjørne.. og de som skriver ovenfra og ned, ville ha låst seg i ett annet hjørne | |
touran - Ikke medlem lenger | 2008-08-03 17:43 | |
![]() | Første legg loddrett og så høyt som mulig kan jo motvirke dette | |
monabeth - Ikke medlem lenger | 2008-08-03 23:41 | |
![]() | VI skriver fra venstre mot høyre, og ovenfra og ned. Altså hjørnet nede til høyre. Et tips er også å legge et ord som slutter på en bokstavene som alt er lagt litt ned til venstre for startruten, da blir det enklere og bygge oppover. | |
Torill | 2008-08-04 00:55 | |
![]() | En forklaring til er at ordene ofte ender på bokstaver det er enkelt å bygge videre på, som e, n og t. Det er vanskeligere å finne ord som slutter på b, h og f. Selv om disse ofte forekommer i begynnelsen av ordet. | |
trymare | 2008-08-05 18:23 | |
![]() | hmmm... jeg tror det er ganske instinktivt og jeg | |