Spillrom
Sjiraffen | 6 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 6 |
Mobilspill
Pågående | 8 415 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
JRBlund - Ikke medlem lenger | 2008-08-06 01:15 | |
![]() | Fullformord avvises? Opplever stadig at vanlige ord som vitterligen finnes i fullform-ordlista ikke godkjennes, f.eks. 'stålwire', 'skiutøver', PCer m.fl. Er det noe som har gått meg hus forbi? Dette er utrolig irriterende, og gjør at jeg mister konsentrasjonen for det videre spill. Har mistet bøtter med poeng på dette. Det hele topper seg når motparten i neste trekk legger et akademisk, søkt tulleord som aldri er sett i språket vårt. Opplever stadig flere som er frustrerte av samme grunn. | |
monabeth - Ikke medlem lenger | 2008-08-06 03:01 | |
![]() | Som vi har oppdaget med andre ord tidligere, er det en del sammensatte ord som ikke kom med fullformsordlista hit i februar:( Den nyreviderte fullformsordlista er nå under arbeid hos utvikler, og vi håper det er klart innen en uke. Når jeg ser i den nye lista vil ikke "PCer" som du skriver bli med, da dette skrives PC-er eller PC'er. Ord som skrives med slike tegn godkjennes ikke. Det som godkjennes er idè f.eks. Vedr. tegn står dette forklart under vanlige spørsmål, om ordlisten vår. Stopper denne tråden. Nå venter vi på den nye listen noen dager:) | |
Diskusjonen er arkivert og ikke åpen for nye innlegg.