Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 405 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
meglertest | 2008-08-07 11:47 | |
![]() | Til en av 'sjefene her' Kan noen svare på følgende melding jeg fikk av rubina. hei, bare lurte... Hei Meglertest, vi har spilt etpar ganger, og jeg sto just innlogga i Hvalrossen, og der sto du også,med 1132poeng, så jeg skrev på chatten om vi skulle spille... men fikk ikke noe svar. Jeg kikka så i Pumaen, der var du også innlogga-med1136 poeng, og i Flodhesten med 1136poeng, og i Elefanten med1136poeng og i sjiraffen med 1150 poeng !!! Du står altså i alle spillrom, med ulike poengsummer, -merkelige greier- det er jo ikke noe du kan gjøre no med, men jeg ville bare gjøre deg oppmerksom på det. Ikke lett å vite hvor du VIRKELIG er innlogga, hvis en vil spille med deg, hehe ! Skal si du har spilt deg opp,- BRA!!! Håper vi kan spille siden, lykke til ! Hilsen RUBINA :0) | |
monabeth - Ikke medlem lenger | 2008-08-07 11:57 | |
![]() | 'sjefene her' leser ikke mye forumtråder, så jeg får vel steppe inn:-) Dette kan skje ved at man er i et rom og trykker direkte på et annet rom uten å lukke det man var i. Det er litt synd at det ser ut som man fortsatt er i et rom man har forlatt. Leter man etter noen dette er skjedd med, er det lurt og gå inn på profilen via medlemssøk. Der står det om man er innlogget, og i tilfellet hvilket rom. | |
Philologicus - Ikke medlem lenger | 2008-08-07 12:58 | |
![]() | Her tror jeg noen av oss har misforstått og trodd at en automatisk hadde forlatt det forrige rommet, også om en hadde opprettet et spill der uten å ha fått respons - så langt (f.eks. i et rom med få spillere før det har blitt ledig plass i et rom som var fullt). | |
Christian | 2008-08-07 14:03 | |
![]() | :-) | |
monabeth - Ikke medlem lenger | 2008-08-07 14:52 | |
![]() | Ok leser gjør de vel. Men vi svarer:) | |
Mooseman | 2008-08-07 21:06 | |
![]() | Dette er en liten 'hick-up' i Adobe flash. Det er ikke alltid den oppfører seg slik den er opplært til å gjøre... Hilsen en ferierende elg :) | |