Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 405

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
meglertest2008-08-07 11:47
Antall innlegg: 13

Til en av 'sjefene her'
Kan noen svare på følgende melding jeg fikk av rubina.

hei, bare lurte...
Hei Meglertest, vi har spilt etpar ganger, og jeg sto just innlogga i Hvalrossen, og der sto du også,med 1132poeng, så jeg skrev på chatten om vi skulle spille... men fikk ikke noe svar. Jeg kikka så i Pumaen, der var du også innlogga-med1136 poeng, og i Flodhesten med 1136poeng, og i Elefanten med1136poeng og i sjiraffen med 1150 poeng !!! Du står altså i alle spillrom, med ulike poengsummer, -merkelige greier- det er jo ikke noe du kan gjøre no med, men jeg ville bare gjøre deg oppmerksom på det. Ikke lett å vite hvor du VIRKELIG er innlogga, hvis en vil spille med deg, hehe !

Skal si du har spilt deg opp,- BRA!!!
Håper vi kan spille siden, lykke til !
Hilsen RUBINA :0)

monabeth - Ikke medlem lenger2008-08-07 11:57
Antall innlegg: 1944

'sjefene her' leser ikke mye forumtråder, så jeg får vel steppe inn:-)

Dette kan skje ved at man er i et rom og trykker direkte på et annet rom uten å lukke det man var i.

Det er litt synd at det ser ut som man fortsatt er i et rom man har forlatt.

Leter man etter noen dette er skjedd med, er det lurt og gå inn på profilen via medlemssøk. Der står det om man er innlogget, og i tilfellet hvilket rom.

Philologicus - Ikke medlem lenger2008-08-07 12:58
Antall innlegg: 352

Her tror jeg noen av oss har misforstått og trodd at en automatisk hadde forlatt det forrige rommet, også om en hadde opprettet et spill der uten å ha fått respons - så langt (f.eks. i et rom med få spillere før det har blitt ledig plass i et rom som var fullt).

Christian2008-08-07 14:03
Antall innlegg: 57

:-)

monabeth - Ikke medlem lenger2008-08-07 14:52
Antall innlegg: 1944

Ok leser gjør de vel.

Men vi svarer:)

Mooseman2008-08-07 21:06
Antall innlegg: 1596

Dette er en liten 'hick-up' i Adobe flash. Det er ikke alltid den oppfører seg slik den er opplært til å gjøre...

Hilsen en ferierende elg :)

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?