Spillrom
Sjiraffen1
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede1
Mobilspill
Pågående8 483

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
KariKr2013-12-23 21:04
Antall innlegg: 256

du har ikke lisens til appen
Kan noen hjelpe meg? Denne mld dukket opp i går kveld og siden komner jeg ikke inn på spill rommet på appen. .. Jeg har prøvd å slå av tlf, avinstallere appen fortsatt dukker mld opp. Litt surt m att det kommer til å bli avbrutte spill om jeg ikke snart får logga på . Skjønner folk er opptatt m å ordne jul. Men om noen vet en løsning så er jeg takknemlig;-) Har forsøkt 2spillverter også men ingen vet svar. Og nei jeg er ikke på Facebook. ...

GreteSB2013-12-23 21:37
Antall innlegg: 7777

Dette skjønner jeg ingenting av, beklager. Håper noen med bedre kunnskaper enn meg svarer deg. Aftenposten er neppe tilgjengelig i jula.

KariKr2013-12-26 13:09

Får fortsatt opp den mld på den kjøpte appen Får logga meg inn på gratis versjonen og der komner denne mld opp; ukjent feil Kan ikke benytte push funksjonaliteten. Logg av osv.... D ee ingen krise sisen jeg får avslutta spilla i gratis versjonen. Men litt irriterende likevel.... ;-)Skjønneratt det kanskje ikke kan ordnes før etter jul.

gompedyret2013-12-26 14:06
Antall innlegg: 4381

Hva slags operativsystem har du? Android eller ios? Hva slags versjon? Skjedde dette bare helt plutselig eller hadde du f.eks. oppgradert noe like i forkant?

Jeg har ingen anelse om hva dette er, så det eneste jeg ev. kan gjøre er å be en av utviklerne (som sikkert har juleferie) om å se på denne tråden. Men om de skal kunne si noe fornuftig trenger de å vite mest mulig om omstendighetene rundt, det er derfor jeg stiller disse irriterende spørsmålene. ;)

KariKr2013-12-26 20:43

4.1.2. Android. Kan ikke skjønne att jeg har gjort noe nytt og som sagt har jeg prøvd både å avinstallere og å slå av tlf.Riktig nok datt tlf i gulvet den dagen, men siden alt anna fungerer som normalt kan det vel ikke være d heller. Jeg hadde spilt på appen like før og neste gang jeg ville inn dukket den første mld opp.Det er den eneste mld som dukker opp på kjøpe versjonen. På gratis versjonen dukker den m push funksjonalitet opp. Men der kommer jeg iallefall inn å får lagt. Mer enn dette har jeg ikke greie på.Har ikke så mange apper utenom standard.

KariKr2013-12-27 00:00

Ser ut til å ha løst seg endelig. ;-)

gompedyret2013-12-30 04:21
Antall innlegg: 4381

Så bra!

På hvilken måte løste det seg? Noe du gjorde? Eller var det bare plutselig bra igjen?

Kanskje andre i samme situasjon kan få inspirasjon. :)

berita2013-12-30 17:53
Antall innlegg: 848

Jeg har opplevd det samme på en Samsung Galaxy mobil. Det varte i noen dager, hjalp ikke med av- og nyinstallering, men så ble det borte av seg selv. Meldinga kom ikke på Samsung Galaxy nettbrett.

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?