Spillrom
Sjiraffen1
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede1
Mobilspill
Pågående8 491

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
LisbethLol2014-02-03 13:49
Antall innlegg: 2

Uønskede invitasjoner
I mange uker nå så har jeg fått daglige invitasjoner til å spille med et medlem som ligger ca 1600 poeng bak meg, ikke interessant. Personen sender meg invitasjon FLERE ganger daglig og jeg har avvist hver eneste en men hun fortsetter å sende. Synes det kan klassifiseres som spamming og vil helst ha en slutt på det. Forslag?

GreteSB2014-02-03 13:59
Antall innlegg: 7777

Du kan forsøke å skrive en melding til vedkommende. Dersom dette ikke hjelper kan du sende en melding til en av spillvertene.

AnnikenN2014-02-03 18:07
Antall innlegg: 229

Høres litt merkellig ut synes jeg. Er vel ikke spesielt mange som ligger 1600 poeng bak din ranking?

GreteSB2014-02-03 18:10
Antall innlegg: 7777

Det gjelder nok spill på app-en, vil jeg tro.

LisbethLol2014-02-04 09:24
Antall innlegg: 2

Gjelder mobilspill ja. Har ikle oversikt over hvor mange eller hvor få som ligger ranket på rundt 600 men denne personen gjør iallefall det!

spurven2014-02-04 23:40
Antall innlegg: 103

Betyr det at det ikke er lov å prøve seg...? Jeg er nok ikke den personen, men ja, det hender at jeg prøver å få noen flere poeng ved å spille mot en med atskillig høyere ranking. Og - er ikke dette et åpent spill - en lek????

Erik75 - Ikke medlem lenger2014-02-05 07:42
Antall innlegg: 11608

Det er greit å spørre en gang eller to, spurven.
Men, her fremstår det som daglig masing som konsekvent avvises.
Det blir noe annet.

spurven2014-02-05 15:37

Ja, spurven er jo enig i det selvfølgelig, men jeg har nok gjort meg skyld i å spørre samme person flere ganger - uten at jeg har tenkt over det - og må da si unnskyld for det - - det verste er imidlertid at dersom jeg skal fortsette med mitt lille spill, er det nok ikke til å unngå at jeg kommer i skade for å gjøre det samme igjen . . . Hvordan skal det gå????????????

gompedyret2014-02-05 18:33
Antall innlegg: 4381

Jeg tror ikke du skal bekymre deg, Spurven. :) Det du snakker om er uansett noen få invitasjoner nå og da, noe som er uproblematisk å forholde seg til. Særig om det faktisk er noen du har spilt med før.

LisbethLol:
De fleste er nok enige om at det verken er greit eller særlig smart å sende massive mengder invitasjoner til samme person over tid når ingen av disse noensinne aksepteres.

Det er lett å tenke at det _burde_ være opplagt for vedkommende at man ikke er interessert, men for noen er det åpenbart ikke slik. Da er det ingen vei utenom å rett og slett gi direkte beskjed. Enten kan du sende vedkommende en beskjed i mailboksen, og hvis ikke det nytter (mange leser nok ikke mailboksen sin jevnlig) gjenstår det å faktisk akseptere et spill og så si fra direkte i chat.

Det trenger ikke være mer fancy enn "Beklager, men jeg er ikke interessert i å spille med deg. Kan du være snill og slutte å invitere meg?".

Jeg har vært i samme situasjon selv (riktignok på wordfeud) og jeg vet hvor både absurd og irriterende slikt kan oppleves. Forhåpentligvis venter du ikke så lenge med å si fra som jeg gjorde. :)

spurven2014-02-05 23:40

Ja ja så oppnådde jeg å få en melding fra deg gompedyret - mrsmt! Bekymringen er borte - hurra.

spurven2014-02-05 23:41

Tar man til tider dette spilleet for alvorlig tro?

wencharnesen2014-04-12 23:00
Antall innlegg: 39

Når man inviterer en spiller på mobil, så kan man ikke velge. Har hendt at jeg har fått samme person flere ganger uten at jeg har invitert den personen personlig.

Ettigrib2014-04-12 23:30
Antall innlegg: 656

wencharnesen: Joda, man kan "velge" hvis man velger "Utfordring" på appen. Da søker man opp og inviterer en bestemt bruker til et spill, og brukeren man har invitert til spill kan velge å avslå invitasjonen. Velger man derimot "Opprett spill" eller "Delta i spill" så blir man matchet med en annen bruker som har valgt å gjøre det samme, og har i etterkant ingen mulighet til å avslå (annet enn om man velger å avbryte kampen eller la den gå ut på tid, da).

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?