Spillrom
Sjiraffen | 1 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 1 |
Mobilspill
Pågående | 8 491 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
LisbethLol | 2014-02-03 13:49 | |
![]() | Uønskede invitasjoner I mange uker nå så har jeg fått daglige invitasjoner til å spille med et medlem som ligger ca 1600 poeng bak meg, ikke interessant. Personen sender meg invitasjon FLERE ganger daglig og jeg har avvist hver eneste en men hun fortsetter å sende. Synes det kan klassifiseres som spamming og vil helst ha en slutt på det. Forslag? | |
GreteSB | 2014-02-03 13:59 | |
![]() | Du kan forsøke å skrive en melding til vedkommende. Dersom dette ikke hjelper kan du sende en melding til en av spillvertene. | |
AnnikenN | 2014-02-03 18:07 | |
![]() | Høres litt merkellig ut synes jeg. Er vel ikke spesielt mange som ligger 1600 poeng bak din ranking? | |
GreteSB | 2014-02-03 18:10 | |
![]() | Det gjelder nok spill på app-en, vil jeg tro. | |
LisbethLol | 2014-02-04 09:24 | |
![]() | Gjelder mobilspill ja. Har ikle oversikt over hvor mange eller hvor få som ligger ranket på rundt 600 men denne personen gjør iallefall det! | |
spurven | 2014-02-04 23:40 | |
![]() | Betyr det at det ikke er lov å prøve seg...? Jeg er nok ikke den personen, men ja, det hender at jeg prøver å få noen flere poeng ved å spille mot en med atskillig høyere ranking. Og - er ikke dette et åpent spill - en lek???? | |
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2014-02-05 07:42 | |
![]() | Det er greit å spørre en gang eller to, spurven. Men, her fremstår det som daglig masing som konsekvent avvises. Det blir noe annet. | |
spurven | 2014-02-05 15:37 | |
![]() | Ja, spurven er jo enig i det selvfølgelig, men jeg har nok gjort meg skyld i å spørre samme person flere ganger - uten at jeg har tenkt over det - og må da si unnskyld for det - - det verste er imidlertid at dersom jeg skal fortsette med mitt lille spill, er det nok ikke til å unngå at jeg kommer i skade for å gjøre det samme igjen . . . Hvordan skal det gå???????????? | |
gompedyret | 2014-02-05 18:33 | |
![]() | Jeg tror ikke du skal bekymre deg, Spurven. :) Det du snakker om er uansett noen få invitasjoner nå og da, noe som er uproblematisk å forholde seg til. Særig om det faktisk er noen du har spilt med før. LisbethLol: De fleste er nok enige om at det verken er greit eller særlig smart å sende massive mengder invitasjoner til samme person over tid når ingen av disse noensinne aksepteres. Det er lett å tenke at det _burde_ være opplagt for vedkommende at man ikke er interessert, men for noen er det åpenbart ikke slik. Da er det ingen vei utenom å rett og slett gi direkte beskjed. Enten kan du sende vedkommende en beskjed i mailboksen, og hvis ikke det nytter (mange leser nok ikke mailboksen sin jevnlig) gjenstår det å faktisk akseptere et spill og så si fra direkte i chat. Det trenger ikke være mer fancy enn "Beklager, men jeg er ikke interessert i å spille med deg. Kan du være snill og slutte å invitere meg?". Jeg har vært i samme situasjon selv (riktignok på wordfeud) og jeg vet hvor både absurd og irriterende slikt kan oppleves. Forhåpentligvis venter du ikke så lenge med å si fra som jeg gjorde. :) | |
spurven | 2014-02-05 23:40 | |
![]() | Ja ja så oppnådde jeg å få en melding fra deg gompedyret - mrsmt! Bekymringen er borte - hurra. | |
spurven | 2014-02-05 23:41 | |
![]() | Tar man til tider dette spilleet for alvorlig tro? | |
wencharnesen | 2014-04-12 23:00 | |
![]() | Når man inviterer en spiller på mobil, så kan man ikke velge. Har hendt at jeg har fått samme person flere ganger uten at jeg har invitert den personen personlig. | |
Ettigrib | 2014-04-12 23:30 | |
![]() | wencharnesen: Joda, man kan "velge" hvis man velger "Utfordring" på appen. Da søker man opp og inviterer en bestemt bruker til et spill, og brukeren man har invitert til spill kan velge å avslå invitasjonen. Velger man derimot "Opprett spill" eller "Delta i spill" så blir man matchet med en annen bruker som har valgt å gjøre det samme, og har i etterkant ingen mulighet til å avslå (annet enn om man velger å avbryte kampen eller la den gå ut på tid, da). | |