Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 491 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
østen | 2014-03-17 17:00 | |
![]() | Flere som ikke har Har mistet lyd når motstander legger trekk. Lydknapp er på og alt annet ser også bra ut. Spiller på Ipad. Noen som har samme problem, eller har noen gode råd? | |
GreteSB | 2014-03-17 17:14 | |
![]() | Her er en kopi av Eriks svar i en annen tråd: Hallo i luken. Vi fikk følgende melding fra utviklerne om den siste tids tekniske problemer : "Det er dessverre et problem med kompatibiliteten mellom ordspill-appen og den nye 7.1-oppdateringen av iOS. Hvis man har oppdatert til 7.1 og ikke ser knappene i dialogboksene (f.eks. ved utfordringer til spill) kan man prøve å minimere appen og åpne den på nytt, gjerne flere ganger. Da kan det i blant fungere slik at man ser knappene (det fungerte for meg). Jeg vil dog sterkt fraråde oppgradering til 7.1 per nå, da det med stor sannsynlighet innebærer at du får et problem med Ordspill-appen. Det arbeides med en oppdatering som løser problemet." Vi oppdaterer det meste av teknisk tjafs under fanen "Ordspill-hjelp". Ofte finner man svar på det man lurer på der. Ellers kan det også lønne seg å følge med på Facebook-siden vår hvis du er der. www.facebook.com/Ord...ti f_t=like | |
østen | 2014-03-17 17:38 | |
![]() | Takk for svar. Har ikke oppgradert til 7.1. Ipaden min klarte ikke det. Den er for gammel. Er heller ikke på Facebook. Men da får vi bare leve uten pling, men savner den. | |
GreteSB | 2014-03-17 18:00 | |
![]() | Du kan jo forsøke å avinnstallere og installere pånytt. Jeg vet dessverre ikke, men vi kan jo håpe at oppdateringen Aftenposten kommer med etterhvert vil ordne det. | |
angel32 | 2014-03-17 18:07 | |
![]() | Startet med at lyd ble borte på min og da avinnstalerte jeg og instalerete jeg på nytt....og siden har jeg ikke kommet inn så vil ikke anbefale det !! Redningen er at jeg har spillet på tlf også :) :) | |
østen | 2014-03-17 21:22 | |
![]() | Den siste opplysningen var fin. Får bare fortsette uten lyd. | |
Victoria77 | 2014-03-17 21:51 | |
![]() | Jeg spiller på telefon og lyden er borte her også. Det er faktisk et savn ... | |
angel32 | 2014-03-17 22:34 | |
![]() | Ja fortsett uten lyd !!! Hadde jeg vist hva resultatet ble hadde jeg aldri avinnstalert !! | |
østen | 2014-03-19 18:50 | |
![]() | Lyd tilbake!! Plutselig i kveld "plinget" det igjen. Har ikke gjort noe jeg. Men det var kjekt å høre litt liv igjen. | |
gompedyret | 2014-03-23 13:16 | |
![]() | Godt å høre, Østen! | |
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2014-03-23 14:07 | |
![]() | Lyd og varsling tilbake her også, stor glede:)) Jeg skulle ikke oppdatere ipaden før alt var i orden, men mannen min var visst så grei å gjøre det for meg...:( Men nå er alt bra!:D | |