Spillrom
Sjiraffen | 5 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 5 |
Mobilspill
Pågående | 8 583 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Ro-In | 2014-04-10 03:24 | |
![]() | Oppdatering ?? Hadde ikke lyst på siste oppdateringen fordi spillet fungerte! Men jeg måtte oppdatere for og spille mere, så da gjorde jeg det. Med det resultat at nå legger avsluttede spill seg oppå de aktive spillene!! Det ble også lagt til i oppdateringen at man kunne slette avsluttede spill , men de er der! Bare litt lengre ned. Drar man oppover på skjermen så dukker de opp. Skal man lage forbedringer/ oppdatering så bør man vite og ha testet den grundig før den slippes, hvis ikke blir det en vits. | |
GreteSB | 2014-04-10 04:51 | |
![]() | Jeg spiller på ipad og har ikke dette problemet. Kanskje det bedrer seg om du avinstallerer og installerer pånytt? Ellers er ting som dette lurt å ta opp på ordspills facebookside, www.facebook.com/Ordspill no | |
monk - Administrator | 2014-04-10 08:29 | |
![]() | Problemet skal forsvinne hvis du logger ut av appen og logger på igjen. (trykk på menyikonet øverst til venstre og deretter "Logg ut") | |
Ro-In | 2014-04-10 10:56 | |
![]() | Takk! Det fungerte :) | |
Ro-In | 2014-04-16 02:56 | |
![]() | Det fungerte vist ikke helt likevel. Avsluttede spill legger seg oppå aktive spill :( De blir ikke borte, så den feiekosten fungerer ikke :(( | |
Bussvenn | 2014-05-26 01:59 | |
![]() | Etter oppdateringen har ikke jeg hatt det problemet at avsluttede spill har lagt seg på de aktive spillene, men det skjedde før oppdateringen. Spiller på Ipad. | |