Spillrom
Sjiraffen | 4 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 4 |
Mobilspill
Pågående | 8 583 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Gjendine | 2014-06-15 17:30 | |
![]() | Få motspiller med tilsvarende ranking Hva er grunnen til at det stadig dukker opp motspillere med svært høy ranking (1000 mer enn meg), når jeg har krysset av for at "lik" ranking ønskes. Greit for meg, men kanskje ikke like populært hos motstander? | |
Snyltelabb | 2014-06-15 17:43 | |
![]() | Det er ikke noe sted man kan krysse av for at lik ranking ønskes. Hvis du huker vekk "aktiver ranking", så betyr det at spillet ikke gir + eller - etter at spillet er ferdig, ikke at du ønsker tilsvarende rank. | |
Gjendine | 2014-06-15 17:55 | |
![]() | Jeg mener det med å velge mellom om motspiller skal være på ditt eget nivå, eller at dette ikke spiller noen rolle. Trodde dette måles ut fra rankingen, men da tar jeg vel feil. | |
GreteSB | 2014-06-15 17:56 | |
![]() | Gjendine spiller på app-en, der kan du be en spiller som matcher din rank. Jeg er ikke sikker på de grensene. Det har nok noe med å gjøre at du skal slippe å vente så lenge på en motspiller. | |
gompedyret | 2014-06-15 19:12 | |
![]() | Når man begynner å komme over 2000 i rating tynnes det nok fort i rekkene, slik at det til enhver tid er mindre sjanse for at noen likerankede også venter på en match. For noen som er enda høyere ranket (eksempelvis nærmere 3000) vil dette "problemet" være enda mer utpreget. Jeg tipper de fleste av disse vil være såre fornøyd med å møte deg fremfor å måtte vente i en uviss tid på noen som kanskje er bedre. :) Alt i alt synes jeg appen gjør en god jobb med å kompromisse mellom ventetid og rett matching, selv om det hadde vært fint å kunne bestemme grensene selv i større grad. | |
Gjendine | 2014-06-15 19:21 | |
![]() | Ikke noe problem for meg. Tenker nå mest på at du, gompedyret, og alle andre høytrankede blir skuffa. Flott om det er slik du sier :-) | |