Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 405 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
aquariussoul | 2008-08-12 21:36 | |
![]() | Stopp i spillet.. Jeg spilte mot Æppell, på slutten stoppet det opp når jeg skulle legge ett ord. Jeg kunne ikke flytte de brikkene jeg hadde lagt, men kunne legge på nye andre steder. Hvordan kunne jeg startet spillet igjen? Har aldri opplevd dette før, kjedelig for meg og kjedelig for motspilleren. | |
Mooseman | 2008-08-12 21:40 | |
![]() | Det høres ut som om du har blitt frakoblet uten å være klar over det selv. Årsaken er mest sannsynlig en 'hikk' på internettforbindelsen din. Når du blir frakoblet har du 5 minutter på deg på å logge deg på igjen. Du kan lukke spillrommet (evnt nettleseren din) og logge deg inn igjen og gå inn igjen i spillet. NB: Tiden din fortsetter å gå i spillet selv om du har blitt frakoblet | |
aquariussoul | 2008-08-12 21:53 | |
![]() | Takk for raskt svar, som jeg forstår slik at jeg bare skulle slått av hele maskinen og startet på nytt, da ville jeg kommet inn i samme spill igjen. Da vet jeg til en eventuell stopp senere. | |
bakko | 2008-08-12 22:01 | |
![]() | Du treng ikkje slå av heile maskina, ikkje gå utav spelet heller. Bare gå inn på www.ordspill.no på nytt, når du kjem inn i rommet får du spørsmål om du vil prøva å kobla deg til spelet du har som er ope....... | |