Spillrom
Sjiraffen4
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede4
Mobilspill
Pågående8 583

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
moshi2014-07-05 14:35
Antall innlegg: 11

uforstårlig
Hei. Jeg tror det må være en ond fe som forfølger meg. Gang på gang på gang får jeg enten bare konsonanter eller bare vokaler og motspiller får to eller at på til tre bingoer! og det hjelper ikke å bytte.

Erik75 - Ikke medlem lenger2014-07-05 14:56
Antall innlegg: 11608

Det høres ut som du har vært utsatt for brikkemajoren på sitt mest lunefulle i det siste, gitt.

Kan dessverre ikke gjøre annet enn å henvise til dette utdraget fra ordspill-leksikonets siste versjon www.ordspill.no/foru...ad id=10504

BANANKAKE - Legenden har det til at man kan ofre et eksemplar av dette bakverket til brikkemajoren for hell og lykke i neste spill. Ingen har ennå klart å motbevise dette mens mange sverger til påstandens validitet.
BRIKKEMAJOREN - Personifisering av tilfeldighetene som avgjør hvilke brikker man får.

berita2014-07-05 17:41
Antall innlegg: 848

Jeg tror herr Brikkemajor gjør dette av omsorg, og at han er ubestikkelig. Han ser det nok som sin oppgave å se til at vi ikke blir for overmodige og høye på pæra. Han har nettopp bidratt til jeg har drattet ned ca 500 poeng på relativt kort tid og kjenner jorda under beina igjen. Realitetsorientering heter det vel, og det skal være sunt, har jeg hørt.....:-)

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?