Spillrom
Sjiraffen | 11 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 11 |
Mobilspill
Pågående | 8 552 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
kistrand | 2014-07-31 11:25 | |
![]() | Passord Jeg har lastet ned ordspill både til min I-pad og min Samsung tlf, versjon uten reklame begge steder. Nå har jeg problemer med at jeg må logge på hver gang jeg bytter mellom tlf og I-pad og innlagt passord blir feil hver gang. Jeg må bestille nytt passord og det lar seg ikke endre og kan heller ikke benyttes på nytt! Hva gjør jeg? | |
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2014-07-31 11:45 | |
![]() | Jeg vet sannelig ikke, men jeg skal sende det videre til noen som har bedre greie på dette enn meg. | |
GreteSB | 2014-07-31 12:16 | |
![]() | Det er rart. Jeg spiller på to Iphoner og IPad, er innlogget hele tiden og har ingen problemer. Jeg har det samme passordet jeg har hatt siden 2008 her på ordspill. Vi får nok høre med utviklerne tenker jeg. | |
GreteSB | 2014-07-31 14:36 | |
![]() | Forsøk å logge deg ut alle steder, logge deg inn på ordspill.no fra pc, gå til Mine sider/innstillinger og endre passord, deretter logge deg inn på telefon og IPad med dette passordet. Det er verdt et forsøk. | |
ave - Administrator | 2014-07-31 15:59 | |
![]() | Jeg spiller både fra android og ipad, og det er helt problemfritt å svitsje mellom dem uten å måtte logge på. Hvis du ikke får ordnet slik Grete over skisserer det, så kanskje du må sjekke i innstillingene på enhetene om det er noe du kan endre der. | |
nathalie | 2014-08-09 20:13 | |
![]() | Jeg har byttet iPad og nå strømmer reklamen inn. Kommer ikke inn på tidligere kjøp . Hva skal jeg gjøre? Det er såååå irriterende! | |
GreteSB | 2014-08-10 07:39 | |
![]() | Har du brukt IPad-app tidligere eller IPhone-app? Dette er to forskjellige app-er og kjøp gjort i IPhone-app overføres ikke til IPad-app. | |
nathalie | 2014-08-10 09:57 | |
![]() | Brukt begge deler, gikk fint på iPhone , der er jeg reklamefri | |