Spillrom
Sjiraffen1
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede1
Mobilspill
Pågående8 411

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
alfa147ts2008-08-13 17:42
Antall innlegg: 2

Eget spillrom for nye/usikre spillere.
Hei! Har lest endel om de som føler seg "overkjørt " av racere i spillet. Kunne det vært en ide å opprette et eget spillrom for de som tar dette som et spill, og ikke blodig alvor? Et sted man kan komme inn i spillet og bli fortrolig med regler etc? Da vil man være sikker på å møte likesinnede, og så kunne avansere inn i de andre rommene etterhvert.
Klart man ikke kan ha spillrom for alle gruperinger, men...

monabeth - Ikke medlem lenger2008-08-13 18:16
Antall innlegg: 1944

Eget rom er neppe aktuelt.

Hvem tar dette som et spill? Hvem tar det på blodig alvor?
Hvem tar det mest som et spill, men med litt alvor?

Går ikke å få merket brukere slik. Ikke kan man herfra bestemme hvilke rom man skal få lov til å oppholde seg i etter ranking eller antall spill heller. Man har forskjellig hastighet på utvikling og seriøsitet.

De som føler seg "overkjørt" er dessuten sjelden de nyeste brukerene. Det er nok heller de som har vært her en stund og ønsker å spille mot høyrankede, uten og kanskje få lov. Det er ikke de høyrankede som trenger seg på på noen måte, så man behøver ikke føle seg overkjørt.

Det som viser seg og være en trend, er at de høyest rankede, som er en minoritet her inne, oftest møtes i det rommet med flest spillere.
Ønsker man ikke å være i rom med disse, bør man gå til et av de andre rommene.

alfa147ts2008-08-16 11:43
Antall innlegg: 2

Hei! Tenkte mer på et frivillig rom som man kan spille i til man føler seg vel inne i regler etc. ikke et sted man må begynne.

Johansen - Ikke medlem lenger2008-08-16 11:58
Antall innlegg: 24

Hei Alfa!
Du vil ikke komme deg vel inn i regler i en liten andedam.
Hopp i det og slå deg løs i det virkelige livet med en gang.
Det er da du lærer.

Hampus2008-08-16 12:06
Antall innlegg: 71

Da jeg var nybegynner ble jeg kalt "dust" av en motspiller. Jeg gjorde sikkert mye rart og satt lenge og lurte på hva "tfs" betydde da spillet var slutt og jeg var banka 400-30 eller noe sånt. Ble litt satt ut og lurte på om det var sånn det skulle være.
Siden har jeg blitt grisehekta på spillet og sett at de fleste har normal høflighet og er hyggelige selv når man dummer seg ut.
Men jeg tror ikke eget nybegynnerrom er tingen, man må hoppe i det og gå the hard way! Jeg spilte også mye mot meg selv, da får du trening uten stress!

Junisol2008-08-16 21:38
Antall innlegg: 146

Enig med Hampus. Jeg har strevet med ordene lenge. Det kommer seg smått om senn.
Har en venninne på Facebook med dysleksi, da kan man snakke om å streve med ordene................... .....

matias2008-08-16 22:53
Antall innlegg: 1152

Hvis det er noe man lurer på, spør i forumet eller chatten. De aller fleste er hyggelige, men hvis man mot formodning treffer på noen som er frekke, så kopier chatten og send til en spillvert. Vi vil da følge med på denne personen.

Det tar ikke så lang tid å få en stabil ranking, og etter det er det sjelden man blir overkjørt i ranking.

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?