Spillrom
Sjiraffen | 18 |
Krokodillen | 1 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 19 |
Mobilspill
Pågående | 8 517 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
berita | 2014-12-01 11:15 | |
![]() | Bokstaver og prosent 100 bokstaver, 100 prosent, svært så greit. 104 bokstaver, 100 prosent, nesten like greit, men ikke helt på slutten av et spill da man noen ganger er interessert i å vite nøyaktig hvor mange bokstaver motspiller har igjen. Jeg ser akkurat nå at 98 prosent oppbrukte bokstaver betyr at det er tre bokstaver igjen, noen som har funnet ut mer? | |
AaseB | 2014-12-01 13:13 | |
![]() | Jeg har ikke tenkt på det før nå, men kanskje andre har? Det går vel an å lage en tabell over dette, men antall brikker er jo ikke et tall med desimaler. Og om det var det, ville 98% oppbrukte brikker si at det var bare 2,08 brikker igjen. Og det stemmer ikke med dine tall, når en avrunder til nærmeste hele tall. | |
berita | 2014-12-01 14:47 | |
![]() | Nei det er det som er det lille "problemet", det kan ikke stemme med avrunding til hele tall hele tida. Man kan lage en tabell for de siste prosentene når man ser hvordan Ordspill regner her, og jeg lurte på om noen har gjort det. Ellers kan man selvfølgelig telle hvis man absolutt vil vite, men det er kjedelig, og det er fort gjort å telle feil. | |