Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 411

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Lena2008-08-17 16:37
Antall innlegg: 3

Spesial
Jeg forstår ikke det med spesial. Hva er spesielt med det? Kan noen forklare meg?

trymare2008-08-17 16:41
Antall innlegg: 871

Spesial er egentlig bare et spillebrett som alle andre. det 'spesielle' med spesial er nok at det er ekstra mange røde og gule og er også en blanding av tilfeldig og standard. jeg spilte en dal spesial før, men var litt i det skumleste laget for meg, selvom jeg festet to bingoer på toppbingo listen. Men spesial er et spennende brett det - bare prøv :)

Ruschne2008-08-17 16:57
Antall innlegg: 711

Jeg er ikke enig med deg Trymare. Ikke veldig skummelt i det hele tatt.
Tilfeldig er derimot skummelt, for der er gule og røde brikker veldig ofte plassert svært nær hverandre. Er du riktig heldig så kan du sveipe over 3 røde, 3 gule eller 2 av hver. Det er skummelt det , særlig hvis det er motstanderen som får muligheten.

Ser forøvrig at svært få spiller spesial

trymare2008-08-17 17:21
Antall innlegg: 871

neida tilfeldig er tilstrekkelig skumlere men jeg med så høy rank tåler ikke store tap siden etter mine beregninger så går ranking utregninga di ut på % av din foregående rnaking altså viss motstander får en bingo kan det fort komme oppi et par hundre poeng. ekstra kjipt viss motstander med bingoen har mindre ranking enn deg. vinner motstander med 200 poeng, kan jeg fort gå ned 90 i rank. Jeg vet at jeg kommer opp igjen, men jeg vil være på den sikre siden så jeg spiller standard ;)

Lena2008-08-17 19:58
Antall innlegg: 3

Takk takk, nå skjønner jeg det..Da skal jeg nok prøve en spesial :)

Ruschne2008-08-17 22:35
Antall innlegg: 711

Du kjører safe du Trymare - det er lov

SyntaxError - Ikke medlem lenger2008-08-17 23:04
Antall innlegg: 640

Spesial syns jeg er et artig spillbrett. Litt mer å tenke på enn i standard, da en kan få muligheten til å legge ord over to x3 ruter eller to x2 ruter. Passer en ikke på, får motstanderen den muligheten.
Men brettet er det samme hver gang og symetrisk oppbygd, så tilfeldigheter spiller ikke så lett inn.

Hvorfor spiller ikke mange flere spesial? :)

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?