Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 471 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Hikke | 2015-06-17 12:03 | |
![]() | Hvordan kontakte admin? Jeg "spammes" med spillforespørsler fra en og samme person mange gang pr dag. Forsøker å få kontakt med ordspills admin for å få hjelp med å stoppe dette, uten hell. Flott om noen kan hjelpe. (Har kontaktet vedkommende og bedt henne slutte. Dessverre fungerte dette mot sin hensikt) | |
Nixita | 2015-06-17 12:11 | |
![]() | Følgende linker finnes på forsiden: Hvordan klage på en spiller: www.ordspill.no/faq/#65 Hvem er spillvertene: www.ordspill.no/faq/#57 Så send en pm til en av oss, så skal vi se på det. | |
Hikke | 2015-06-18 22:58 | |
![]() | Hei, hvilken forside mener du? Bruker kun mobil-applikasjonen og finner ingen slik link. Uansett, vedkommendes har ikke sendt forespørsler siste døgn. Jeg avventer :) | |
AaseB | 2015-06-18 23:21 | |
![]() | Krysser fingrene for at det ordner seg! Forsiden det er snakk om her, er den noe mer innholdsrike siden som kommer opp når en går inn på ordspill.no via pc i stedet for via appen. Vi håper å kunne få forandre det slik at denne informasjonen også blir tilgjengelig fra appen snart. | |
bearo | 2015-06-19 05:46 | |
![]() | Send meg ei melding, så skal eg sjå på saken, Hikke! | |
AaseB | 2015-06-19 07:54 | |
![]() | Det er snilt av deg å tilby din assistanse, Bearo, men helt unødvendig. Jeg stenger denne tråden før det kommer flere "gode råd" her. :-) | |
Diskusjonen er arkivert og ikke åpen for nye innlegg.