Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 411 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Mary - Ikke medlem lenger | 2008-08-23 20:23 | |
![]() | Svikt i systemet To ganger i det siste har det sett ut som om systemet har sviktet. Jeg har fått beskjed om at brikkene mine ikke ligger i en rett linje - men etter at jeg har rettet på det med "rens" og har skrevet ordet på nytt, kommer jeg ikke videre. Jeg tror at det ser ut til at jeg har forlatt spillet - som ikke er tilfelle - og dermed har jeg gått ned i rankingen. Hilsen, Mary | |
Mooseman | 2008-08-23 21:12 | |
![]() | Høres merkelig ut. Hva mener du med 'ikke kommet videre' ? Har du ikke fått legge ordet på nytt ? Har du kunnet legge andre ord isteden ? | |
Elise | 2008-08-23 21:30 | |
![]() | Dette har jeg også opplevd. Jeg har lagt et ord, får til svar at brikkene ikke ligger i rett linje, trykket rens , lagt ordet på nytt og alt er i sin skjønneste orden. Jeg vet at det ikke var andre brikker på brettet enn de jeg skulle legge ut. | |
Bølla | 2008-08-23 22:45 | |
![]() | Har også opplevd dette. Pluss at jeg "detter" ut midt i spillet til stadighet. Det er ikke noe galt med linjene mine. Får bare beskjed om at jeg må koble til på nytt. Har alltid oppe andre vinduer og disse virker... | |
Misse | 2008-08-23 22:48 | |
![]() | Jeg opplevet det samme igaar - og jeg som skulle legge en fin bingo!! Det er som oftest paa sjiraffen dette skjer meg. | |
Anja83 | 2008-08-24 00:55 | |
![]() | Jeg detter ut fra spill ganske ofte om dagen, og ser ut til at nettet mitt fungerer helt ypperlig. Veldig irriterende, da det ofte tar litt tid før jeg kommer meg inn i spillet igjen. | |
monabeth - Ikke medlem lenger | 2008-08-24 09:34 | |
![]() | Dette er forklart i mange andre tråder. Men kan ta en rask forklaring. Spillet er veldig følsomt for små "hikk" på linjen. At du ikke detter ut av andre vinduer du har oppe er helt normalt. Antar at du ikke har oppe noe tilsvarende et aktivt spill andre steder, samtidig. Her blir du heller ikke kastet ut av ordspill om det kommer et lite hikk på linjen. Om dere tenker etter skjer ikke dette mens du oppholder deg i forum, som nok ligner mer på de andre vinduene du har oppe. | |
sesepia | 2008-08-27 14:28 | |
![]() | Har et annet problem .. Når jeg skal inn på spillerommene, så kommer det opp: "Serveren svarer ikke. Prøv et annet spill. Dersom det ikke fungerer, kan det skyldes at du sitter bak en brannmur". Dette kommer opp i alle spillrommene, og brannmuren min er ikke et problem. Noen andre som har dette problemet, og noen som kan hjelpe meg? | |
brit - Ikke medlem lenger | 2008-08-27 14:38 | |
![]() | Hadde samme problem nå men kom inn etter 3 forsøk | |
sesepia | 2008-08-27 14:40 | |
![]() | Hmm :S Plages enda jeg, gjort det siden i går | |