Spillrom
Sjiraffen | 8 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 8 |
Mobilspill
Pågående | 8 438 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
PicSi | 2015-12-26 20:46 | |
![]() | Kan jeg sperre enkelte motspillere? Spiller for det meste "random" og vet jo da aldri hvem som blir motspiller. Kjenner jo ofte igjen "navn" på medspillere, og enkelte ønsker jeg å sperre slik at jeg slipper å spille mot noen av disse. Grunnen er at noen lar det hå over 40 timer mellom hver gang de gidder å legge et ord, syns det er skrekkelig irriterende... Lar det seg gjøre? | |
AaseB | 2015-12-26 21:16 | |
![]() | Nei, dessverre går det ikke. Temaet har vært oppe før, og vi håper at dette er noe utviklerne vil se på ved neste oppdatering av spillet. | |
PicSi | 2015-12-28 06:55 | |
![]() | Det hadde vært en fordel - skrekkelig irriterende å måtte vente 47 timer mellom hver gang han legger et ord 😱 | |
AaseB | 2015-12-28 12:00 | |
![]() | Helt enig. | |
mark-57 | 2016-06-14 09:32 | |
![]() | Min erfaring kommer fra 19 ferdige spill og 3 pågående :-)))) - men dette er ugreit, håper det kommer en måte å blokkere motspillere på. Morsomt spill - liker appen - men ikke å vente > 20 timer på hvert ord. Så nå må jeg jobbe med å lære tålmodighet :-)))). | |
GreteSB | 2016-06-14 10:55 | |
![]() | Jeg har flere spill som holder på på 6. og 7. dagen. Det er utrolig kjedelig, men vi kan ikke gjøre annet enn å håpe utviklerne lager en funksjon hvor vi kan avvise spillere vi får tildelt. | |
BeeJay | 2016-06-14 12:24 | |
![]() | Spiller ikke på mobil.....og skjønner at det er heller ikke noe for meg å trakte etter . Jeg hadde daua av utålmodighet. Holder meg til PC'en, tenker jeg, hvor det er tidsbegrensninger. :) | |
Bussvenn | 2016-06-16 20:47 | |
![]() | Når det har gått 47 timer, sitter jeg bare og håper at motstanderen glemmer spillet helt slik at det går ut etter den neste timen på 48 timer :-) | |
mark-57 | 2016-06-22 09:40 | |
![]() | Det er gått 40 timer siden jeg la mitt siste ord. Vi har spilt i 9dager og er halvveis i spillet :-((((. Det må i det minste kunne bli mulig å luke ut fylker. Bare dette spillet vil ta slutt skal det bli superlange til neste gang. Skal aldri mer spille "random" der dette fylket er med! Nå blir det de spillevennene ( jeg ikke har) og familien :-). | |
AaseB | 2016-06-22 09:58 | |
![]() | Vi har full forståelse for at dette blir langtekkelig og kjedelig. Dette har nok ikke noe med spesielle fylker å gjøre, folk spiller i forskjellig hastigheter i hele landet. Tidligere hadde vi en tråd i forumet her der folk kunne melde seg dersom de ønsket raske spill på appen. Jeg tror det er på tide med en ny slik tråd nå, så jeg starten en straks. Der kan dere melde i fra dersom dere er interesserte. :-) | |
mark-57 | 2016-06-22 10:09 | |
![]() | Så bra :-). Vi må vel være mange som synes 0 - 3 dager er rimelig tid? Om vi både liker Ordspill og lever i livet? (Vil ikke være ny og sær.) | |
AaseB | 2016-06-22 10:19 | |
![]() | Du er ikke sær, bare så du vet det. :-) | |
berita | 2016-06-23 08:53 | |
![]() | Jeg lurer på om det fremdeles finnes noen utviklere som i blant driver og utvikler noe på Ordspill? Ønsket om en blokkeringsmulighet har vært der veldig lenge, spillvertene sier at de kan ikke gjøre annet enn å håpe, utviklerne sier ingenting. Heia, utviklere, er dere der langt bak i det fjerne, og har dere noen planer om å gi oss et vi ber så pent om? Vi føler oss oversett og glemt, og det er så trist:( | |
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2016-06-23 09:56 | |
![]() | Som jeg skrev i en annen tråd for noen dager siden, så er det nok dessverre ikke noe håp om at utviklerne som sitter i Sverige kommer til å ta opp tråden på de etterhvert mange ønskene vi har kommet med de siste årene. Vi spillvertene har hatt mange runder med utviklerne på alle disse punktene, men dessverre uten hell. Så det vi får trøste oss med er at vi fortsatt har en gratis nettside hvor vi kan spille til krampa tar oss, og en app som tross alt fungerer greit og blir oppdatert i takt med den rent tekniske utviklingen. | |
berita | 2016-06-28 10:18 | |
![]() | Høres ikke særlig lovende, det der, nei. Jeg tenkte at det å få til en blokkeringsmulighet ikke var så komplisert siden det er slik på Wordfeud. Kanskje de som har som har ansvar for oss ordspillere, ikke har den samme kompetansen? Har ikke lyst å tro at de bare blåser i oss, de vil jo sikkert gjøre sitt beste. Hei igjen, kjære svenske utviklere, kan ikke en av dere komme en bitteliten tur ut på banen (forum) og si oss direkte hva vi kan eller ikke kan be om? | |