Spillrom
Sjiraffen | 2 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 2 |
Mobilspill
Pågående | 8 478 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
ichare | 2016-03-29 17:27 | |
![]() | spillerom. hei. Jeg sliter med å åpne spillerom etter jeg skiftet trådløs router. Bruker Mac - men finner ikke ut hvordan jeg kan få tilgang til spillerom. Kan noen hjelpe meg : ) | |
GreteSB | 2016-03-29 17:43 | |
![]() | Jeg har både trådløs router og Mac, det har ikke vært noe problem. Du kan forsøke å restarte routeren for å se om det hjelper. Oppdatere Adobe flashplayer kan også prøves. | |
AaseB | 2016-03-29 17:47 | |
![]() | Jeg anbefaler at du sjekker denne siden: www.ordspill.no/faq/ Om du trykker på de forskjellige temaene under installasjon & feilsøking, vil jeg tro du finner framgangsmåten for å klare dette. Vi har ikke så mange flere gode råd, men si i fra om du ikke får det til etter dette. | |
ichare | 2016-03-29 18:07 | |
![]() | Jeg har prøvd alt - tror jeg - men får ikke kontakt med spilerom. | |
lemuria - Ikke medlem lenger | 2016-03-29 18:23 | |
![]() | Fikk også det problemet når jeg gikk over til trådløs,men her var problemet router og brannmuren,ikke brannmur på pc n | |
ichare | 2016-03-29 18:34 | |
![]() | jeg er innlogget. Men det står ikke innlogget i spillerom. Samsvarer opplysningene med at jeg har problem med router og brannmuren der ? | |
lemuria - Ikke medlem lenger | 2016-03-29 18:42 | |
![]() | Mener og huske jeg kom inn i spill rom men alt ble låst,fikk ikke gjort noe.vil tru det er brannmur egentlig mest logisk men aner ikke da | |
AaseB | 2016-03-29 19:02 | |
![]() | Har du også prøvd å gjøre slik det står i punkt 9., å stille inn brannmuren i routeren slik at den slipper igjennom utgående trafikk til nettsiden her? | |
ichare | 2016-03-29 19:14 | |
![]() | Nei jeg har ikke prøvd pk 9. Men jeg har testet med en annen pc og der åpnet spillet øyeblikkelig. | |
lemuria - Ikke medlem lenger | 2016-03-29 19:20 | |
![]() | Prøv punkt 9 du,mener egentlig og huske at den stasjonære gikk det greit med men ikke med dn gang nye bærbare etter bytte til trådløs.så trur fortsatt at det er routern sin skyld | |
AaseB | 2016-03-29 19:49 | |
![]() | Jeg synes dette tyder på at det er i Mac'en det stopper opp, og ikke i routeren jeg. Men om Mac'er har brannmur eller et helt annet system for å skille ønsket og uønsket datatrafikk, aner jeg ikke. Det spørs om det ikke må googles litt... | |