Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 345

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
marisu2008-08-30 15:19
Antall innlegg: 3

Nybegynner - hva da?
Ikke helt nybegynner i scrabble men her på siden, så kjekt å finne en norsk side. Kan man på noen måte finne 'likesinnede'. Nå har jeg plaget en dyktig spiller, hun var tålmodig, mens jeg famlet etter hvordan man gjør saker og ting.

Som alltid leser jeg spillereglene etterpå, men de sitter ikke helt enda. Men altså, er det kun ved å studere en scoringsliste eller lignende at jeg kan finne de som ikke er racere i gamet? Vil nødig havne i et spill der jeg er til plage, foreløpig i hvertfall.

Kan jo slå noen med tiden, - men må først finne ut av funksjoner og ord som er godtatt etc etc.
Tips?

SyntaxError - Ikke medlem lenger2008-08-30 15:23
Antall innlegg: 640

Velkommen :)

Mitt forslag er å hoppe i det. Dette kommer du fort inn i. Husk at det er dusinvis nye spillere her hver dag.

Men om du ønsker: Spill spill med normal hastighet, på standard brett til du kommer inn i det. Går du inn i opprettede spill, så velg motstandere med ranking rundt 1000 (som er din startranking).
Oppretter du spill selv, kan du endre navnet på spillet du oppretter til f.eks å indikere en ranking du ønsker din motstander skal ha, eller skrive f.eks "Nybegynner".

Bare noen tips, du velger selv hvordan du gjør dette.
Lykke til :)

marisu2008-08-30 15:26

Takker , det var kjapt. Og ellers har jeg registrert at genitiv ikke godtas, i følge forsøk med å spille mot meg selv, noe så kjedelig. Søren, genitiv er så grei å ha, som flertallform på engelsk er.

Lille Blå2008-08-30 15:29
Antall innlegg: 18

Du plager jo ingen, for de velger jo selv å spille med deg. Om de synes du har for lav rank kan de bare la være å godta deg eller gå inn i ditt spill. ;)

marisu2008-08-30 19:45

Takker :)

gerdmarie2008-08-31 00:10
Antall innlegg: 265

Siden jeg bor i Sverige, ville jeg prøve meg på ordspillet her. Leser svenske aviser daglig og bøker også, men det å skulle skrive svenske ord selv i full fart, det var litt av en prøve. Må nok trene på egen hånd på det svenske ordspillet først tror jeg. I mellomtiden får jeg, for å få mettet konkurransebehovet, spille mot noen i Norge.

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?