Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 345

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Zebus2008-08-30 15:26
Antall innlegg: 19

Blir kastet ut
Når jeg er midt i et ordspill blir jeg ofte logget ut og må starte maskinen på nytt. Er det mitt nettverk eller er det programmet ordspill som gjør det? det hender ikke når jeg er er inne på andre programmer.

meisa2008-08-30 17:28
Antall innlegg: 443

Jeg opplevde dette ofte når jeg spilte på start i gamle dager. Haddde ikke problem når jeg drev med annet enn spill på nettet.

SyntaxError - Ikke medlem lenger2008-08-30 17:39
Antall innlegg: 640

Spillrommene bruker flash som er sensitivt og trenger kontinuerlig kontakt med ordspillserveren. Om forbindelsen brytes blir du frakoblet og må koble til på nytt. Det kan gjøres ved å oppdatere spilvinduet etter logge inn i rommet på nytt. Da får du tilbud om å returnere til spillet ditt, om det ikke har tatt mer enn 5 minutter eller spillet er over i mellomtiden.

Om det er slik at PCen henger seg opp så du må restarte den, er jeg usikker på hva som har skjedd. Kan du beskrive feilen litt mer i detalj?

Zebus2008-08-30 18:00

Når jeg får beskjed om å logge inn i spillrommet på nytt er det greit, men jeg blir koblet helt ut og må starte maskinen helt på nytt. Skjermen blir svart.

Zebus2008-08-30 18:00

Når jeg får beskjed om å logge inn i spillrommet på nytt er det greit, men jeg blir koblet helt ut og må starte maskinen helt på nytt. Skjermen blir svart.

brit - Ikke medlem lenger2008-08-30 18:08
Antall innlegg: 74

Skjermen min blir også helt svart så jeg må ta en "nødstopp" på PC'en og starte opp igjen. Aner ikke om jeg kobles fra fra ordspill eller om det er maskinen som gjør det. Har bare dette problemet når jeg spiller på ordspill.no.

SyntaxError - Ikke medlem lenger2008-08-30 18:08