Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 345 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Bølla | 2008-09-01 17:41 | |
![]() | Motspiller var ikke der da jeg startet spillet Stertet i dag et nytt spill og en person la seg inn som motspiller. Da jeg kom inn i spillet var ikke motspiller der lengre og jeg måtte spille alene.... Etter en stund hang spillet seg og jeg fikk ikke spille ferdig. Skal det være sånn? Hvor ble motspiller av? Hva skjer med poeng i en sånn situasjon? | |
SyntaxError - Ikke medlem lenger | 2008-09-01 17:54 | |
![]() | Motspiller trakk seg sikkert i samme sekund som du startet spillet. Da er det bare å gå ut av spillet, uten risiko for avbrutte spill eller nedgang i ranking. | |
cherry - Ikke medlem lenger | 2008-09-01 18:55 | |
![]() | Det samme skjedde med meg en gang, måtte spille ferdig alene. Men det gjorde ikke meg noe for jeg trengte å trene på tiden. :) | |
baltez - Ikke medlem lenger | 2008-09-02 00:51 | |
![]() | måtte vel neppe spille alene, det er vel et kryss øverst i høyre hjørne på skjermbildet antar jeg, eventuelt en av-knapp på computeren, hvis det virkelig var så forferdelig at motspiller ikke var der plutselig. | |
Bølla | 2008-09-05 15:03 | |
![]() | Grunnen til at jeg faktisk ikke gjorde det (trykket meg ut av spillet) var at jeg var redd det skulle bli registrert som avbrutt spill og medføre en masse minuspoeng. Forferdelig var det ikke. | |
monabeth - Ikke medlem lenger | 2008-09-05 19:00 | |
![]() | Dersom motspiller hadde rukket å bli med inn i spillet, hadde det ikke vært mulig å spille ferdig selv. Den som forsvinner rett etter spillet er startet, avbryter det, uten å få avbrutt i statistikk. Når du kan spille videre alene, har motspiller trukket seg rett før du startet spillet. Spill man starter alene, er treningsspill og kommer ikke på noen statistikk uansett om man spiller ferdig eller avbryter. I begge tilfeller kan man altså forlate spillet, uten at man får ratingdifferanse. (selvom standardmelding om at det er usportslig, kommer opp. | |