Spillrom
Sjiraffen5
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede5
Mobilspill
Pågående8 438

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
mormora2016-09-20 11:11
Antall innlegg: 20

forandring på sida
Jeg bytttet PC. Nå kommer alt i to versjoner på sida mi:

"Du er koblet inn"
"Vent på dine motspillere"
Alle navn og poengsummer vises dobbelt ??

Erik75 - Ikke medlem lenger2016-09-20 11:58
Antall innlegg: 11608

Jøss. Det hørtes jo rart ut.
Er det en ny pc du har?
Evt. oppdateringer du ikke har gjennomført på en eldre maskin?

Det har vært litt tukkel med nettsidene både her og i Sverige den siste tiden, men jeg kan dessverre ikke meddele annet enn at de er oppmerksomme på problemet i Sverige (hvor folkene med de tekniske løsningene sitter).

CaB2016-09-20 13:02
Antall innlegg: 2926

Du er ikke den eneste som ser ting dobbelt. Jeg har også gjort det i det siste. Dukket opp etter at folk rapportete om problemer med å spille i enkelte nettlesere.

Jeg ser også en del dobbelt opp når jeg går inn i sjiraffen.
I chatten er det dobbelt:
"» Kobler til spillrommet...
» Kobler til spillrommet...
» Tilkobling opprettet. For å begynne å spille, kan du starte et nytt spill, eller bli med på et allerede opprettet, nytt spill ved å klikke på et åpen dør-symbol i spillmenyen til høyre. Lykke til!
» Tilkobling opprettet. For å begynne å spille, kan du starte et nytt spill, eller bli med på et allerede opprettet, nytt spill ved å klikke på et åpen dør-symbol i spillmenyen til høyre. Lykke til!
» Du er blitt frakoblet."

Dessuten ser jeg "Navn - ranking - spill - ranking" ved siden av, med følgende på neste linje: "+CaB 1010 +CaB 1010"

En dag tidligere hadde jeg den samme teksen dobbelt opp, oppå hverandre på høyresiden.

(Og det som er merkelig er at det visselig står en gang at jeg er frakoblet, men nå som sjiraffen har vært åpen en stund ser jeg at bingoer blir lagt og at et spill har blitt åpnet. Fikk opp "» No matchmaking found, local connect
» Kobler til spillserveren..." da jeg gikk inn i spillet og det bles startet)

Cygnus2016-09-20 13:32
Antall innlegg: 44845

I Firefox får jeg opp dobbelt i sjiraffen og 'du er blitt frakoblet' så kan ikke starte spill eller gå inn i ett. Går dette over til slutt, eller??!

GreteSB2016-09-20 13:54
Antall innlegg: 7777

Vi får da håpe det!
Som Erik sier over her, Betapet er klar over problemene.

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?