Spillrom
Sjiraffen | 9 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 9 |
Mobilspill
Pågående | 8 463 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Ullfugl | 2017-02-27 00:12 | |
![]() | Hvorfor er jeg ikke i Ukens rakett? Har notert meg poengsum ved ukens start og slutt i to uker nå og skulle stått på denne listen, men er ikke med. Hvorfor det? Mvh Ullfugl | |
GreteSB | 2017-02-27 06:25 | |
![]() | Nei, det vet jeg ikke. Dette er noe som gjøres automatisk på morgenkvisten. | |
Ullfugl | 2017-02-27 09:58 | |
![]() | Virker som jeg er falt ut av en eller annen liste. Er det noen som kan se på set, mon tro? | |
GreteSB | 2017-02-27 10:05 | |
![]() | Vi som er spillverter ser ikke mer enn deg dessverre. Hvis du ønsker mer informasjon er det enkleste å kontakte utviklerne direkte på sales@betapet.com. Beklager at vi her ikke kan hjelpe deg. | |
Lucilla | 2017-02-27 11:54 | |
![]() | Gjelder Ukens rakett for appen også? Syns det ser ut som det bare er nettsidespillere på lista? | |
GreteSB | 2017-02-27 11:58 | |
![]() | Du kan velge i nedtrekksmenyen om du vil se spill på nettet eller spill på mobil, men fra appen ser du vel bare appen tror jeg. | |
ritalina - Ikke medlem lenger | 2017-02-27 16:57 | |
![]() | Jeg er heller ikke på lista Ukens rakett. Uten at det kom som noen overraskelse ;-) | |
Krøllebølla | 2017-04-10 10:46 | |
![]() | Jeg hadde mange seire på rappen, og steg veldig i rank. Motivasjonen var å havne helst øverst på rakettlisten. Har spilt wf noen år, men ville prøve ordspill igjen. Skuffelse å dette ut av listen når jeg skulle vært på topp , skuffelse med dårlig fungerende ul, så ordspill blir en sjelden foreteelse fremover. De samme grunnene til at jeg foretrakk wf, er her enda. OS er ikke blitt bedre i løpet av årene jeg har hatt pause. Synd, for potensiale er det! :-) | |
GreteSB | 2017-04-10 12:47 | |
![]() | Økte du mye i forhold til forrige mandag morgen? | |
berita | 2017-04-10 14:13 | |
![]() | Forstår fremdeles ikke vitsen med denne rakettlista! Jeg har sagt det før og sier det igjen: Dropp den! Hvis jeg var oppsatt på å komme meg på den lista, ville jeg laget meg et nytt nick, startet på 1000 og spilt så mange spill jeg rakk på kort tid. Ikke sikkert jeg ville havnet på toppen, men et stykke oppover tror jeg jeg kunne klart å komme. Innenfor reglene, men på en måte juks likevel, syns jeg. Det høres så kjedelig at det trolig ikke er så mange som gidder, men jeg tror vel det er noen. Hva betyr "dårlig fungerende ul" forresten? | |
Cygnus | 2017-04-10 17:39 | |
![]() | Det lurte jeg også på, berita (og er enig med deg også mht rakettlisten) | |