Spillrom
Sjiraffen | 5 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 5 |
Mobilspill
Pågående | 8 317 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Piko | 2008-09-28 11:38 | |
![]() | Svartelistet Ble truet med at motspiller skulle svarteliste meg fordi hun spurte om jeg aksepterte pause og jeg svarte nei. Jeg hadde to brikker igjen vedkommende satt med w og c og ledet spillet. Det må være lov å svare nei når det er er svaralternativer ja og nei. Så kort tid igjen av spillet så jeg regner med at vedkommende ble skikkelig sur for at hun kom til å tape hvis jeg ikke ga henne pause. Ser ikke at jeg har gjort noe galt. Hvor går grensen for svartelisting? | |
snubi | 2008-09-28 11:47 | |
![]() | Enig med deg. Så lenge det er lov å svare ja og nei, har ikke du gjort noe galt eller usportslig. Synes heller det var usportslig av din motspiller å true med å svarteliste deg fordi du svarte nei. Jeg har også bedt om pause en gang (fordi jeg sølte ut et glass under spillet, he-he), og fikk nei til det, men jeg kan jo ikke begynne å furte for det... Jeg synes heller at de som er "racere" og lager ny ident, og dermed gir seg ut for å være en "fersking" her inne, burde svartelistes.....det er sleipt! | |
SyntaxError - Ikke medlem lenger | 2008-09-28 11:48 | |
![]() | Det er valgfritt om en ønsker å akseptere en pause eller ikke. Slik det er beskrevet, har du ikke gjort noe galt. For å bli utestengt må en bryte reglene, som f.eks juks og trakassering av andre spillere. | |
Rydningen | 2008-09-28 12:32 | |
![]() | Heldigvis vil det jo ikke bety allverden om denne spilleren skulle finne på å sette deg på sin "private svarteliste". Det finnes sikkert spillere som har opplevd meg på en slik måte at de ikke vil spille med meg - men jeg benytter meg da av de som vil det - og har mange flotte spill likevel:) Mitt tips; gled deg over alle de flotte spillene du kan ha, uavhengig om du står på en svarteliste, og kos deg på ordspill:)! | |
zigzag | 2008-09-28 12:42 | |
![]() | Hej! Jag har också fått en önskan om pause i slutet av spelet, med bara några få brickor kvar. Varför pause just då? När det bara är är några sekunder kvar....Aldrig acceptera det. Du gjorde helt rätt! | |
Lille-fix | 2008-09-28 13:28 | |
![]() | Av og til må jeg be om pause pga unger som trenger hjelp til noe. passer alltid på at jeg ber om pause når det er motspilleren sin tur, slik at han/hun da får ekstra god tid til å finne neste legg. litt fordel må en jo få når en er grei og sier ja | |
barbara | 2008-09-28 14:35 | |
![]() | Helt i orden å svare nei hvis det er på slutten av spillet...men det kan jo finnes grunner for å ville ta en pause, da også, men det går jo an å skrive grunnen til at man vil ta pause, istedetfor å bli sur og true med svartelisting. :) Sjøl så har jeg opplevd at man svarer nei, men når jeg har forklart grunnen (må på do, må ta en telefon, og liknende) så svarer de jo alltid ja, og så kan jeg komme tilbake og avbryte pausen etter at jeg har gjort det jeg skal. | |
Mooseman | 2008-09-28 19:19 | |
![]() | Ordspill opererer ikke med svartelisting, det er nok snakk om personlige lister som noen har laget selv som de har liggende ved siden av PCen når de spiller, eller lignende. Ikke noe å bry seg om ;) | |
Alfa93 | 2008-09-28 21:12 | |
![]() | Hvis denne motspilleren hadde gitt en grunn for pausen, som barbara, ville jeg nok sagt ja, men når det er helt i slutten, og særlig kanskje når man har dårlig tid og kanskje ikke gir noen grunn, må jeg si meg enig med dere andre her i at det var usportslig å be om pause. Da er det jo åpenbart at motspilleren regner med å få litt ekstra tenketid... Du gjorde ikke noe galt da, Piko, etter min mening. | |