Spillrom
Sjiraffen12
Krokodillen1
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede13
Mobilspill
Pågående8 294

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
bergnys2008-09-30 17:17
Antall innlegg: 5

Spillet låser seg
Jeg holder på med et spill, som plutselig låser seg. Hvorfor? Det er ikke tilknytningen til nettet eller maskinen!

Kløver2008-09-30 17:20
Antall innlegg: 12

Jeg opplevde det samme i dag.

Weronix2008-09-30 17:22
Antall innlegg: 338

Eg oppleve det samme ofte og... men har lest div plassa her at det kan være nettet likevel, sjøl om vi ikkje merka det på andre sider! Spelet e visst veldig skjørt, og reagera fort på det minste "brudd" på nett-tilkoblinga....

Puck2008-09-30 17:29
Antall innlegg: 2

Det har nettopp hendt med meg også - for bare noen minutter siden. Er Sjiraffen syk igjen ?

Libelle2008-09-30 17:34
Antall innlegg: 2

Hvis Sjiraffen er syk tror det må være smittsomt, for det virker som Krokodillen ikke har det så bra heller .... Blir låst hele tiden i dag.

kirs-ber2008-09-30 17:35
Antall innlegg: 10

Pleier aldri hende meg. Men nå ble først ble motspilleren kobla fra og ble borte en stund. Plutselig fikk jeg heller ikke lagt ut og får beskjed om jeg har kobla fra. Sjiraffen, ja!!

JakobV2008-09-30 17:43
Antall innlegg: 4

Motspilleren blir koblet av, og så låser spillet seg!

zilwia2008-09-30 17:45
Antall innlegg: 18

..... både sjiraffen og krokodillen,- det hendte både meg og motspiller nettopp, ikke kan en få lagt ut, ikke skrive på chatten, -en er tilkobla nettet, men spillet sier en er frakobla... uff... ganske kjedelig det der, og det har aldri hendt før spillene ble oppgradert for ei tid siden. Å trykke F5 hjelper ikke, må gå ut av hele nettet, og så koble til igjen.. og det tar tid.
Noen som har gode råd å gi?

SyntaxError - Ikke medlem lenger2008-09-30 17:53
Antall innlegg: 640

Det virker som problemet lå hos ordspill og ikke hos enkeltbrukere.
Da må en bare håpe at problemet nå er rettet.
En skal ikke tape rating om spill blir slettet grunnet feil ved serverne.

e-benmeh - Ikke medlem lenger2008-09-30 17:57
Antall innlegg: 8

Jeg opplevde nettopp at spillet låste seg, og jeg fikk beskjed om at medspilleren hadde koblet fra. Jeg ventet i over 5 minutter, og ingenting skjedde. Etter lang tid kom jeg inn i spillet igjen, uten at jeg vet hvorfor. Da sto det at jeg hadde koblet fra. Det hadde jeg IKKE gjort!! Tida hadde likevel gått, og jeg kom på minus der. Medspilleren hadde kommet inn i spillet etter ca 20 sekunder og fortsatt å spille. Han hadde fått beskjed om at jeg hadde koblet fra. Dette er ikke morsomt!!

liven12008-09-30 18:22

Dette skjer hos meg til stadighet, ganske irriterende, det er forøvrig det eneste programmet jeg detter ut av.......så det må være ordspill som er svært så skjørt....tenker jeg

monabeth - Ikke medlem lenger2008-09-30 18:36
Antall innlegg: 1944

Når det er noe galt med selve serveren, detter alle ut.

Men ordspill er også avhengig av god nettforbindelse. Om det er ustabil linje der (i Sverige et sted) vil man merke at mange får problemer.
Når bare noen få har problemer i ny og ne, er det nok nettforbindelsen til den enkelte.

Som sagt liven1, er det aktive spillet meget skjørt, tåler ingen forstyrrelser. Nettsiden ellers takler dette på lik linje med vanlige sider ellers.

e-benmeh - Ikke medlem lenger2008-09-30 20:02

Er det noen ordning for dem som mister poeng pga at spillet detter ut? Jeg ligger ikke særlig høyt i ranking og prøver å spille meg litt opp. Da er det ikke morsomt å miste 60 poeng pga noe en selv ikke har kontroll med!!

leonsin - Ikke medlem lenger2008-09-30 22:47
Antall innlegg: 89

Hvorfor kommer ikke alle bokstavene når jeg trykker på dem. det skjer bare her, er det noe med hele ordspill som det er hos alle eller er det noe galt med min pc.

bergnys2008-10-02 20:16
Antall innlegg: 5

Da jeg startet denne lenken, skrev og sendte jeg spørsmålet mens spillet var låst. Det var altså bare det spillet jeg var inne i som var låst, ikke tilknytningen til denne siden, f.eks. Jeg tapte forøvrig masse ranking!

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?