Spillrom
Sjiraffen | 7 |
Krokodillen | 2 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 9 |
Mobilspill
Pågående | 8 315 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
leonsin - Ikke medlem lenger | 2008-10-01 11:33 | |
![]() | Alle bokstavene kommer ikke. Når jeg skal skrive i forumet inne i et spillrom så kommer ikke alle bokstavene med og jeg må noen ganger trykke flere ganger, er dette noe alle har eller er det noe galt med min pc. Det skjer også bare på ordspill i forumet. | |
starey - Ikke medlem lenger | 2008-10-01 11:39 | |
![]() | Jeg skjønner ikke helt hva du mener? Kanskje du skriver for fort og glemmer noen bokstaver, eller kanskje du ikke trykker hardt nok ned på tastene? Kanskje du har en litt treig datamaskin som henger seg litt opp når du bruker ordspill? Selv har jeg problemer med Æ, Ø og Å når jeg er inne i spillrommene, men dette er et linux-relatert problem. Vet ikke helt hva jeg kan råde deg til :) | |
monabeth - Ikke medlem lenger | 2008-10-01 11:39 | |
![]() | Er det chatt i spillrommet du mener? Jeg har ikke problemer med og få bokstavene med der. (Det er slurv og skrivefeil bare). Ser ut til at de fleste skriver greit i chatten. Under turneringer går chatten raskt, og derfor ser det ut til at spillerne ikke sliter med å skrive. Her i forum, har vi hatt et problem med at lange ord deler seg, men ikke hørt at bokstaver ikke vil registreres. | |
starey - Ikke medlem lenger | 2008-10-01 11:44 | |
![]() | Finnes det en OL-gren som heter synkron-forum-svaring? ;) | |
ajnor | 2008-10-01 17:09 | |
![]() | Dette sleit jeg med også, men etter at jeg oppgraderte Flash, så var det ikke no' problem lenger. Hvis du ikke har lasta ned siste versjon av Flash, så prøv det først! | |
Zebus | 2008-10-01 17:18 | |
![]() | Jeg har det samme problemet når jeg er inne i et spill. Må skrive veldig sakte og rekker nesten ikke å svare før motspiller har forlatt spillet. | |
Alfa93 | 2008-10-01 18:11 | |
![]() | Jeg har også det problemet innimellom, men det er pc-en min som ikke liker enkelte bokstaver. Jeg har lagt merke til det med orddelingen også, for hver gang det skal være turnering, skal nye spillere gå og kikke i turneringsinformasj on. Jeg ble alltid overrasket over at det er samme feilen hver gang, nå skjønner jeg hvorfor:) | |
tjihihi | 2008-10-02 02:24 | |
![]() | jeg hadde det problemet før, og at IE fikk problemer med flash og lukket seg. har ingen problemer etter oppgradering :) | |
monabeth - Ikke medlem lenger | 2008-10-02 07:08 | |
![]() | Flashplayer 9, innstallerer du her: www.adobe.com/produc...as hplayer/ | |
zilwia | 2008-10-02 08:50 | |
![]() | Jeg bruker IE, og hadde samme problem, kunne ikke skrive noe på chatten, bokstavene forsvant, men etter å ha bytta nettleser til Firefox, fungerer det utmerket! Lykke til ! :) | |
CecilieF | 2008-10-05 00:43 | |
![]() | Jeg sliter også med at bokstavene må trykkes på flere ganger før de kommer med. Prøvde innstallere Flashplayer 9, men det hjalp ikke.... Og denne PC'en er helt ny jo! Andre forslag?? | |
CecilieF | 2008-10-05 13:09 | |
![]() | I dag gikk det forresten bedre. Vet ikke om jeg kanskje måtte starte PC'en på nytt, eller det er fordi jeg var i et spillerom med ganske få spillere?? | |