Spillrom
Sjiraffen | 9 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 9 |
Mobilspill
Pågående | 8 315 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Ola-la | 2008-10-03 11:09 | |
![]() | motspiller koblet fra-ingen brikker lagt Min motspiller ble koblet fra i det vi skulle til å spille. jeg valgte å forlate spillet før noen brikker var lagt. Virker som at jeg mistet veldig mange poeng på den manøveren. Stemmer det? Har selv opplevd at motspiller har forlatt spill fordi det ikke så så lyst ut i tilfeldig, uten at noe ranking eller poeng ble delt ut. Kan noen forklare? | |
SyntaxError - Ikke medlem lenger | 2008-10-03 11:33 | |
![]() | Ja, ser ut som du fikk en avbrutt på grunn av det. Blir motspiller frakoblet, har han 5 min på å returnere slik teksten i chattevinduet sier. Velger du å avbryte, taper du. Før ble spillet opprettet etter første legg, nå blir spillet opprettet etter at en trykker på startknappen. Dette etter klager fra spillerne om folk som "shopper" etter gode åpninger, spesielt på tilfeldigbrett. | |
HanneH | 2008-10-03 12:20 | |
![]() | Er det da ikke en mulighet for å få dette til å gjelde kun for tilfeldig brett. Slik at vi andre som ikke spiller tilfeldig har en mulighet for å gå ut av spillet igjen om dette skulle hende oss. Kan jo være kjedelig noen ganger å måtte vente til tiden går ut, eller å sitte å spille mot seg selv. Det enkleste er jo selfølgelig og legge et par ord så man har ledelsen i spillet for så å passe 3 ganger. Om motspiller da ikke legger noe så blir jo kampen avsluttet. Men er det på normaltid eller hurtig blir det vel allikevel en liten stund å vente på tiden for 3 trekk fra motspiller. Vel jeg bruker som regel tiden til andre ting når dette skjer med meg, da sjekker jeg mailboksen eller leser aviser på nettet. Og får også gjort andre ting som har sakket akterut siden ordspill kom. :D | |
SyntaxError - Ikke medlem lenger | 2008-10-03 15:37 | |
![]() | Forskjellige regler for forskjellige typer brett blir komplisert. Vi får jo drøssevis med spørsmål som det er. En løsning alle er fornøyd med finner vi rett og slett ikke, for den eksisterer ikke. | |
monabeth - Ikke medlem lenger | 2008-10-06 09:30 | |
![]() | Om noen kobler seg fra, eller blir frakoblet, gjelder regelen om 5 minutter uansett hastighet på spillet. Så det tar ikke lengre tid før spillet avbrytes i normal enn i panikk. Tre trekk-regelen gjelder dersom det ikke spilles mer, selvom man er tilkoblet spillet. | |
Inger M | 2008-10-06 18:00 | |
![]() | Har ofte opplevd at jeg ikke får lagt på 1 te legget, fordi jeg er frakobla, og da må jeg bare skynde meg å få koble meg på igjen før vedkommende motspiller tror jeg har stukket av. Ikke lett dette nei! | |