Spillrom
Sjiraffen | 14 |
Krokodillen | 1 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 15 |
Mobilspill
Pågående | 8 315 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
karinja | 2008-10-04 22:41 | |
![]() | Spiller svarer ikke Hva gjør man når du oppdager at den du spiller mot ikke er med lenger? Det står ikke noe om at han/hun er koblet fra. Skal man da gi opp eller hva? | |
Lille-fix | 2008-10-04 22:42 | |
![]() | Jeg pleier å fullføre når det skjer meg. Ellers mister jeg for mye rank. Hvis du spiller uranket, skulle det jo ikke spille noen rolle da | |
SyntaxError - Ikke medlem lenger | 2008-10-04 22:44 | |
![]() | Har han avbrutt eller hoppet ut i det samme du trykket "start", kan du ganske enkelt avbryte spillet. Står det at han har koblet fra og må returnere innen 5 minutter, så taper du om du forlater spillet. | |
karinja | 2008-10-04 22:48 | |
![]() | Jeg gikk inn på et spill, kom inn og la første ord. Det var ikke reaksjon hos motspiller. Jeg la et ord til og deretter passet jeg tre ganger. Det resulterte i at jeg fikk ganske mange poeng og motspiller tapte tilsvarende. Skulle jeg heller trykket på Gi opp? | |
SyntaxError - Ikke medlem lenger | 2008-10-04 22:53 | |
![]() | Da ser det ut som den andre personen hoppet av i det du trykket start, altså ble det bare et spill med en spiller - deg. Da kan du gi opp eller trykke på den røde x'en ved siden av ordspillogoen. Spillet registreres ikke når en spiller mot seg selv. | |
Alfa93 | 2008-10-05 12:41 | |
![]() | Det kan være at motspilleren datt ut uten at spillet registrerte det, det har skjedd med meg flere ganger. Løsningen da er å legge så mange ord at du leder, og deretter passe ut. Hvis motspiller taper mye ranking, er ikke det din skyld. | |
Arvid | 2008-10-05 21:12 | |
![]() | Hva gjør man når et spill opner men det kommer ikke noen bokstaver?Hvor lenge skal en vente før en avbryter. | |
SyntaxError - Ikke medlem lenger | 2008-10-05 21:29 | |
![]() | Selv har jeg ikke opplevd at det tar mer enn 10-20 sekunder, men jeg har sett at det har tatt over ett minutt. Anbefaler ikke å gå ut av et ranket spill før etter en god stund om en slik situasjon skulle oppstå, da en kan tape "kampen". | |