Spillrom
Sjiraffen14
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede14
Mobilspill
Pågående8 644

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
m2m22025-10-13 06:21
Antall innlegg: 1

Spille mot høyere ranking
Hei. Jeg ønsker å utfordre meg å spille mot spillere som har høyere ranking enn meg selv. Jeg har stilt inn «alle» på spillevanlget men likevel blir jeg matchet ogte med spillere som er lavere ranking enn meg. Ikke noe galt med det men selv om jeg vinner spillet mister jeg rankingen så har lyst å få mer utfordring. Noen som har tips hvordan jeg kan spille mot de som er bedre enn meg selv?

ingdag2025-10-13 11:12
Antall innlegg: 15

Da blir det på samme vis med dem, som med deg nå :)

bladfyken - Administrator2025-10-13 16:45
Antall innlegg: 643

m2m2: Du kan anten invitere nokre av dei du finn på topp 100-lista og håpe at dei takkar ja til invitasjonen, eller du kan oppmode dei her til å invitere deg. Det siste kan ein vel seie at du har gjort indirekte. :-)

(Du må gjerne invitere underteikna; eg ligg for tida og vakar i underkant av 3500, oppnådd ved konsekvent speling mot kven som helst. :-))

maranello2025-10-15 17:10
Antall innlegg: 305

Det er kjekt å spille mot alle... men resultat kan bli meget skuffende... mot lavere ranking...og taper... poenger flyr...(opptil 40)... men vinner du (med god margin) blir kun noen smuler...derimot mot høyere ranking er det motsatt... urettferdig syns jeg...

bladfyken - Administrator2025-10-19 00:30

@maranello: Då har du nok misforstått heile poenget med ranking. Rankinga skal seie noko om kor ein står i høve til andre, så om ein tapar mot ein med langt lågare ranking, er det heilt logisk at ein går på ein rankingsmell. Om det ikkje hadde vore slik hadde det vore enkelt å spele seg til topps ved heile tida å banke svakare spelarar og aldri spele mot dei gode. Og det er vel ikkje slik vi vil ha det?

Dessutan: Om du går på ein rankingsmell som kjennest urettvis fordi brikkene gjekk deg fullstendig imot i ein kamp – slik er det jo for oss alle – så vil det ikkje ta lange tida før du er attende der du var – dersom det er der du høyrer heime. Om du derimot slit med å kome deg opp att, så er det rett og slett fordi du ikkje er god nok og har kome deg opp dit etter ein periode med mykje flaks. For i somme kampar har vi jo òg ekstrem flaks og vinn meir margin enn vi fortener.

Kort sagt: Speler vi ein del kampar, så ender vi opp der vi høyrer heime – sjølv om det blir litt berg- og dalbane innimellom. :-)

bladfyken - Administrator2025-10-19 14:44

Eller forklart på ein annan måte: Om Ordspill hadde gjort som Wordfeud, og gitt minimum eitt ratingpoeng i pluss for siger, same kor dårleg rata motstanderen er, så kunne ein spelt 4000 kampar mot ein sørgjeleg dårleg motstandar (eller til og med ein fiktiv ein!) og fått ei rating på 5 000. Eller ei rating på 10 000 etter 9 000 kampar. Men heldigvis er det ikkje slik ratinga fungerer i Ordspill.

ingdag2025-10-20 18:17
Antall innlegg: 15

Bladfyken :
Veldig greit fortalt :)

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?