Spillrom
Sjiraffen | 9 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 9 |
Mobilspill
Pågående | 8 283 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
bakko | 2008-10-10 09:02 | |
![]() | Turneringsvert har ordspill.no mulighet for å legga personar inn som turneringsvertar, eller blir det full spillvert? Kanskje det er nokon her som kunne tenke seg å vera turneringsvert utan alt det andre ansvaret, så kunne spillvertane vore spillvertar utan å vera dei einaste som kunne vera vert for turneringar? Det tek utruleg mykje tid å vera spillvert / turneringsvert, så eg har stor forståelse for at det må vera utskiftingar av desse. Takk til alle dåke som har stått på så langt, og lykke til til dåke som no er nye :-) | |
Vib_eke - Ikke medlem lenger | 2008-10-10 09:25 | |
![]() | Tanken er forelagt spillutviklerene, så det er mulig at dette vil bli aktuelt en gang i fremtiden. Eventuelt når, det vet jeg ikke. Men inntil da skal spillvertene fortsette å holde turneringer. | |
matias | 2008-10-10 11:08 | |
![]() | Jeg synes det er en god ide, bakko Men akkurat nå har vi jo fått inn 3 nye verter med masse motivasjon, så vi kan jo se om det blir nok turneringer med dem :) Følg med, følg med! | |
Torill | 2008-10-10 11:13 | |
![]() | Godt å høre! Også flott at noen av dere "gamle" holder koken! Gleder meg til turneringer! | |
Philologicus - Ikke medlem lenger | 2008-10-10 11:51 | |
![]() | Synes det ligger i kortene at vertskap må gå på omgang, men ville vært hyggelig å møte de samme nickene både før og etter. | |