Spillrom
Sjiraffen9
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede9
Mobilspill
Pågående8 283

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
inka2008-10-12 01:34
Antall innlegg: 16

forlater spillet
jeg har opplevd noen ganger at det står at jeg har forlatt spillet/eller ga opp spillet, noe som ikke er riktig! Og så vinner motspilleren,og da får hun/han masse poeng,mens jeg taper poen. Dette kan da ikke være riktig?

starey2008-10-12 01:46
Antall innlegg: 956

Regner med at du har gått over tidsgrensen. Da kommer denne meldingen opp, selv om du ikke har koblet fra.

løeløe2008-10-12 17:24
Antall innlegg: 24

Ikke snakk om tidsgrense, både jeg og min motspiller ble koblet ut etter tur midt i spillet uten å ha overskredet noen tid. Ta heller en kikk på deres egen server. Irriterende.

matias2008-10-12 17:37
Antall innlegg: 1152

Det finnes flere muligheter. Det mest naturlige er å tenke på tidsgrensen, altså mer enn 5 minutter over tida, men her er det tydeligvis noe annet som er feil.

Da er det veldig mange muligheter. Det kan være feil med datamaskinen/internettilk oblingen din, det kan være at dere ble sparket ut av en spillvert (f.eks. hvis dere spilte i katten), men det kan også være at serveren hadde et problem akkurat da. Det blir imidlertid spilt veldig mange spill her, så du må være mer spesifikk en "kikk på deres egen server". I det minste hvilket spill det gjelder.

Jeg kan ikke love at problemet blir løst, jeg er bare en spillvert som starey, og har ikke tilgang til serveren. Jeg kan imidlertid være enig i at det er irriterende, har opplevd det samme før, men heldigvis ikke så ofte, så da pleier jeg å spille videre seinere

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?