Spillrom
Sjiraffen8
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede8
Mobilspill
Pågående8 283

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Tove19742008-10-12 21:30
Antall innlegg: 5

hva nå?
Spilte et spill i krokodillen søndag kveld og ble frakoblet.. da jeg skulle koble inn igen var rommet fult og jeg kom ikke inn.. Hva med ranking og sånn da?

eterem2008-10-12 21:35
Antall innlegg: 1882

Hvis du har vært frakoblet spillet i mer enn 5 minutter, vinner motstanderen. Du kan komme inn i krokodillen igjen selv om det vises at det er fullt hvis du har et aktivt spill der inne, bare ved å trykke på spillrommet. Hvis du har gått over 5 minutter taper du spillet og mister ranking. Jeg kan ikke se at du har noen avbrutte spill i kveld på statestikken din.

Sjefstrollet - Ikke medlem lenger2008-10-12 22:37
Antall innlegg: 35

Jeg opplevde det samme. Ble frakoblet og i mellomtiden ble det fullt og jeg kom ikkke inn i spillerommet. Oppdaterte Pc ganske mange ganger og så ble det en ledig plass. PUH........tapte selvsagt den kampen.

gompedyret2008-10-12 22:50
Antall innlegg: 4381

Jeg mener å ha opplevd at spillet holder av plass til deg selv om det er 200 spillere der. Men det er så klart før de 5 minuttene har gått ut.

bittami2008-10-13 01:48
Antall innlegg: 9

Har opplevd mange ganger å blitt frakoblet i spill - både i sjiraffen og krokodillen. Men jeg trykker F5, som er oppdater, og da kommer jeg rimelig raskt inn i spillrommet igjen, og får spørsmål om jeg vil fortsette aktivt spill. Har aldri vært så lenge ute at tia var gått ut.

IndiaLove - Ikke medlem lenger2008-10-13 08:09

Har opplevd det samme, men har gått tilbake til spillerom og fått spørsmål om jeg vil fortsette aktivt spill, har vært inne innen tiden har gått ut.

IndiaLove - Ikke medlem lenger2008-10-13 08:14

Man kan gå på 'vanlige spørsmål, og gå på spilleregler og funksjoner ' der står det meste om hva man ska gjøre dersom det skjer noe man ikke helt forstår.

Tove19742008-10-13 17:58
Antall innlegg: 5

Klarte ikke å koble meg på igjen og tapte nok kampen, for jeg hadde tre mindre i ranking. Irriterende for jeg tror jeg lå ann til å vinne!

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?